Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهر میرآباد با ۴۶۰ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از توابع شهرستان ثلاث باباجانی است که این روزها با بحران جدی تنش آبی مواجه هستند.

آب شهر میرآباد قبلا سراب شیان که نزدیک ۳۰ لیتر در ثانیه بود تامین می‌شد که متأسفانه با کاهش نزولات جوی و خشکسالی، آبدهی این سراب با کاهش مواجه شد و این افت فشار و قطعی آب شرب شهر را در پی داشته ، البته با دستگاه تانکر سیار به منطقه آبرسانی می‌شود ولی جوابگوی نیاز جمعیت منطقه نیست همین دلیلی شده که مردم از آب آلوده و غیر بهداشتی چشمه‌ها استفاه کنند که تهدیدی برای سلامتی آن‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرامرز باوندپور فرماندار ثلاث باباجانی در این خصوص،  اظهار کرد: تنش آبی یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های شهرستان است که سال‌ها است برای آن چاره‌ای اندیشیده نشده و امروز موجب شده است در اکثر روستاها ما شاهد تنش آبی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از مان قبول مسؤولیت در این شهرستان، چندین جلسه با مدیران کل و استاندار در خصوص رفع مشکلات ناشی از تنش آبی برگزار کرده‌ایم و توانسته‌ایم قدم‌های خوبی برداریم اما کافی نیست و تا رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز به پیگیری دارد.

فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: بعد از شناسایی مشکلات با دستور استاندار در این سه ماه تلاش‌های ویژه‌ای برای رفع مشکل آب انجام داده‌ایم.

وی افزود: دو چاه دستی که از آبدهی خوبی برخوردار است؛ ادامه این پروژه به پیمان رفته و ان‌شاء‌الله به زودی آب این چاه‌ها به مدار آب شهر میرآباد اضافه خواهند شد.

باوندپور گفت‌: در کنار اقدامات یادشده ۲ تانکر آبرسان نیز اقدام به آبگیری مخزن شهر میرآباد خواهند کرد و تا پایان هفته یک تانکر ۱۴ هزار لیتر دیگر به تانکرهای آبرسان اضافه خواهد شد و در مجموع پیش‌بینی می‌شود تا هفته آینده مشکل آب به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد: به صورت شبانه‌روز در حال پیگیری و رفع مشکلات هستیم و امیدواریم با همکاری و همدلی مردم بحران و تنش آبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فرماندار ثلاث باباجانی تنش آبی میرآباد ثلاث باباجانی شهر میرآباد تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود