Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا دلپاک طراح صدای سینمای ایران و استاد دانشگاه هنر توکیو TUA در دوره جدید تدریس خود در این دانشگاه به دوست و همکار قدیمی خود عباس کیارستمی ادای احترام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست دلپاک بخشی از کلاس طراحی صدا در سینما را به صدا در آثار عباس کیارستمی با نگاهی به هفت همکاری خود با عباس کیارستمی اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«طعم گیلاس»، «باد ما را خواهد برد»، «آ.ب. ث آفریقا »، «شیرین» ، «کجاست جای رسیدن؟» ، «بلیت» و «مثل یک عاشق» هفت همکاری دلپاک با عباس کیارستمی است که در این میان فیلم «مثل یک عاشق» در ژاپن فیلمبرداری شده و به زبان ژاپنی است.
محمد رضا دلپاک طراح صدا و صداگذار ایرانی عضو آکادمی اسکار برای سومین سال پی در پی است که در این دانشگاه برای دانشجویان مقطع فوق لیسانس به تدریس می پردازد.
دانشگاه هنر توکیو TUA با قدمت ۱۴۰ سال فعالیت در رشته هنر از ۱۳ سال پیش دانشکده‌ای را در شهر یوکوماها به دوره فوق لیسانس در رشته سینما، انیمیشن و مدیا اختصاص داده و بخشی به نام global center جهت استفاده از تجارب و دانش اساتید برجسته سینمای کشورهای دیگر تخصیص پیدا کرده است.
مدیریت برگزاری این کلاس ها با شهره گلپریان است که دولت ژاپن به پاس تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن،  نشان خورشید تابان، انوار زرین و سیمین را به ایشان اهدا کرده است.
همچنین ناکاشیما استاد صدای ژاپنی، دلپاک را در کلاس هایش همراهی خواهد کرد.
دلپاک که با کسب ده سیمرغ بلورین رکوددار سیمرغ جشنواره فیلم فجر است.
قهرمان ( اصغر فرهادی)، لامینور (داریوش مهرجویی) و مجبوریم (رضا درمیشیان) از آخرین فیلم‌های اکران شده محمدرضا دلپاک است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمدرضا دلپاک ، عباس کیارستمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدرضا دلپاک عباس کیارستمی عباس کیارستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟