Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی کل کشور، کلیه مشمولان فاقد غیبت که قصد سفر به کشور عراق برای شرکت در مراسم معنوی ایام عرفه در عتبات عالیات را دارند، می‌توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک انتظامی www.epolic.ir  درخواست خروج از کشور خود را ثبت و با سپردن وثیقه لازم، مجوز خروج از کشور را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ادامه این اطلاعیه آمده است: کلیه مشمولان متقاضی در حال تحصیل می بایست دارای معافیت تحصیلی دانشجویی یا دانش آموزی بوده و در مهلت معرفی تعیین تکلیف وضعیت خدمتی  بدون غیبت باشند و در صورت تمایل به شرکت در این سفر معنوی، بدون نیاز به دریافت برگ آماده به خدمت، می توانند به صورت اینترنتی درخواست خروج از کشور خود را ثبت کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: سوء استفاده مجرمان رایانه ای از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک‌های آلوده تهدیدی علیه امنیت هموطنان در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رامین پاشایی افزود: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته مشخص شده است مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته و یا منتهی به تعطیلات چند روزه کشور اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

او با اشاره به شگرد این مجرمان اضافه کرد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوند‌های آلوده با عناوینی همچون دریافت کالابرگ و ابلاغیات قضایی درکیمن کلاهبرداری از طریق دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آنان هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه امکان ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها وجود دارد، گفت: گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

سرهنگ پاشایی گفت: در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها