Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا کاظم‌زاده اظهار داشت: جلسه مدیریت بحران بلافاصله پس از وقوع زلزله تشکیل و گروه‌های محب و اورژانس از ابتدای حادثه در منطقه حضور پیدا کرده ارزیابی‌های اولیه را انجام دادند و افرادی که آسیب‌دیده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود: ۱۲۵ نفر از مددجویان توانبخشی و ۲۸ نفر از مددجویان حوزه اجتماعی بهزیستی بر اثر زلزله اخیر آسیب دیده‌اند و منازل مسکونی و وسایل زندگی این مددجویان صد در صد تخریب شده جان باخته‌ای نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم‌زاده تصریح کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن، تسهیلات لازم برای ساخت مسکن این مددجویان در اسرع وقت توسط بنیاد مسکن به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی از کمک سه میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان خبر داد و گفت: در حال توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین آسیب‌دیدگان هستیم و به محض اینکه اسامی آسیب‌دیدگان این زلزله مشخص شد سازمان بهزیستی سه برابر مستمری معمول را به حساب مددجویان آسیب‌دیده واریز می‌کند.

کد خبر 5531007

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی هرمزگان زلزله هرمزگان بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا زلزله اردبیل مشهد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل