Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدابراهیم رئیسی با شعار گره نزدن اقتصاد و معیشت مردم به مذاکرات برجامی پیروز انتخابات شد و در ۱۱ ماه گذشته نیز این شعار را با جدیت دنبال کرد اما امروز این سئوال مطرح می شود که چقدر دولت او نتوانسته به شعار رئیس جمهور جامه عمل بپوشاند.

علی صوفی درباره تحقق گره نخورد اقتصاد به مذاکرات در دولت سیزدهم گفت: قطعا این دولت نتوانست شعار یادشده را محقق کند چون الان هم مذاکرات گره خورده و هم اوضاع داخلی گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آقای رئیسی به شعار خودش کاملا واقف بود که چه می گوید و برای آن برنامه داشت طبعا تحریم‌ها را خنثی می کرد و اثر آنها را در اقتصاد کشور به حداقل می‌رساند؛ در این صورت اوضاع اقتصادی کشور بهتر می شد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند مطهری به «اجازه» و «رهنمود» گرفتن ایران از روسیه در مذاکرات برجامی «شما واقعیات را منتقل کنید» / پیام رئیسی به آمریکا در دیدار با سفیر سوئیس ناگفته های مشاور تیم مذاکره ایران / چه پیامی برای آمریکا از سخنان رهبری بالاتر ؟ / همین فردا رفتار آمریکا تغییر کند، رفتار ما هم تغییر می کند

وی افزود: آقای رئیسی منتقد دولت آقای روحانی بود و اعتقاد داشت که «دولت آقای روحانی اقتصاد و معیشت مردم را به مذاکره هسته ای با ۱+۵ گره زد که این کار اشتباهی بود چون منجر به اوضاع نابسامان داخلی و ریزش شاخص های اقتصادی شد اما ما اقتصاد را به مذاکرات گره نمی زنیم.» اما الان می بینیم در هر دو عرصه گره ایجاد شده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: امروز دولت سیزدهم بیشتر از گذشته درگیر مذاکرات هسته ای است و بیشتر از گذشته این مذاکرات را طول می دهد و برای آن انرژی می گذارد، از آن طرف هم بیشتر از دولت آقای روحانی منتظرند که مذاکرات به نتیجه برسد. خیلی جاها نیز مسئولان دولت سیزدهم تلویحا و حتی صراحتا گفتند که «این میزان در مذاکرات پیشرفت کردیم و توانستیم این مقدار پول را به کشور برگردانیم، وضعیت تحریم ها این طور می شود و فروش نفت نیز آن طور خواهد شد.»

وی افزود: دولت آقای رئیسی به مردم وعده داد که اوضاع شان بهتر می شود اما عملا نشد چون اوضاع داخلی بدتر از گذشته شد و هم بیشتر از دولت گذشته منتظر نتایج مذاکرات هستند.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1648056

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مذاکرات وین سیدابراهیم رئیسی دولت آقای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید

نمایشگاه توانمندی صادراتی نشان‌دهنده تحریم‌ناپذیری ایران است. اینکه تحریم‌ها با وجود ارادۀ پولادین مردم، هرگز به نتیجه نرسیده و پس از این هم نخواهد رسید.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • فیلم/ رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا