Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@16:05:15 GMT

طرز تهیه فرنچ تست نوتلا  به همراه روش تزئین آن

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۰۸۴۱

طرز تهیه فرنچ تست نوتلا  به همراه روش تزئین آن

همه ما می‌دانیم که بیدار شدن صبح زود و رفتن به محل کار، دانشگاه و مدرسه و .... سخت است اما خوردن یک صبحانه عالی می‌تواند تمام روز شما را بسازد. خوب همین مقدمه یک خطی باعث می‌شود که به شما دستور تهیه فرنچ تست نوتلا را آموزش دهیم. طعم شکلات یکی از بهترین طعم‌هایی است که هر کدام از ما در طول زندگی خود ن را چشیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها صبحانه‌های متنوعی سرو می‌شود که معمولا از این طعم برای جذاب کردن منوی خود استفاده می‌کنند. پس این دستور تهیه را تا انتها دنبال کنید و نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

بسیاری از ما سوال می‌پرسند که چه نوع نانی را برای تهیه این فرنچ تست استفاده کنیم؟ پیشنهاد من به شما این است که به سراغ نان آوران بروید و انواع نان غنی شده برای تهیه این دستور عالیست. البته نان تازه معمولا بعد از سرخ کردن وا می‌رود به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که نان کهنه و یا خشک شده را برای تهیه فرنچ تست انتخاب کنید.

مواد لازم

2 قاشق غذاخوری نوتلا + مقداری برای تزئین فرنچ تست 4 برش نان تست 1 عدد تخم مرغ بزرگ نصف فنجان شیر نوک قاشق چایخوری وانیل 1 قاشق غذاخوری کره برای سرخ کردن

طرز تهیه فرنچ تست با نوتلا

در یک کاسه شیر، تخم مرغ، وانیل و شکر را با هم مخلوط کنید. حالا کره را درون تابه ریخته و روی حرارت نسبتا بالا قرار دهید تا کره به خوبی ذوب شود.

یک لایه شکلات نوتلا را بین دو برش نان تست چخش کنید. تکه‌های نان تست را درون شیر و تخم مرغ بغلتانید و مطمئن شوید که تمام نقاط نان به آن آغشته شده است.

همه تکه‌های نان را به همین صورت در اورده و در آخر آن را درون تابه ریخته و اجازه دهید تا کاملا طلایی شوند. توجه داشته باشید که زیر گاز زیاد نباشد تا نان تست بسوزد.

در نهایت برای سرو می‌توانید از توت فرنگی و انواع بری و شکلات نوتلا آب شده استفاده کنید. فرنچ تست نوتلا نوش جانتان!

منبع: yummynotes

تماشاخانه ببینید| استفاده از موی انسان در جایی که باورتان نمی‌شود: خلاقیت تحسین برانگیز یک آرایشگر ببینید| صحنه ای که همه را شگفت زده کرد: سرقت دستبند طلا توسط مورچه ها ! فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهیه فرنچ تست نان تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی

ایتنا - بالغ بر ۲۷ میلیون مکالمه در پاییز ۱۴۰۲، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین سه اپراتور اول، دوم و سوم تلفن همراه برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۷ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۳۲  مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته که در مقایسه با آمار ۲۴ میلیونی سه ماه اول سال ۱۴۰۱، افزایش یافته است.


تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.
 

دیگر خبرها

  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس