Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:15:31 GMT

قدرنادیده‌ترین اتفاقات تابستانی پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۰۸۹۱

قدرنادیده‌ترین اتفاقات تابستانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک و مهدی ترابی در کنار وحید امیری، بهترین بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس بودند که اتفاقا این دو قراردادشان رو به اتمام بود و پیش از همه اتفاقات جانبی نقل و انتقالات، مهمترین دل‌مشغولی هواداران پرسپولیس به شمار می‌رفتند.

با این حال باشگاه پرسپولیس موفق شد ابتدا با مهدی ترابی و سپس با میلاد سرلک تمدید کند تا دو ستاره اصلی خود را در اسکوادش نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این اتفاق شاید کمتر از شش خرید دیگر پرسپولیس مورد توجه قرار گرفتند.

در فصل جدید نیز به نظر می‌رسد آنها از معدود بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس باشند که جایگاهی مستحکم در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی خواهند داشت؛ دو بازیکنی که می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند.

از طرف دیگر حضور سرلک و ترابی در پرسپولیس باتوجه به اینکه دو فصل اخیر در این تیم بوده‌اند، در صورتی که در فهرست نهایی تیم ملی حضور داشته باشند، پرسپولیس را صاحب سود سرشاری خواهد کرد که شاید حتی معادل رقم قراردادشان هم باشد.

البته نکته منفی در کارنامه رضا درویش این است که قرارداد انعقادشده با میلاد سرلک یک ساله است و دوباره فصل آینده ماجراهای امسال پیش خواهد آمد.

عکس از امیرحسین خیرخواه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته

به گزارش جماران، از ماراتن لندن 2024، فوران کوه آتشفشان روانگ در اندونزی، جاری شدن سیل در چین، ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، صد و پنجاه و چهارمین سالگرد تولد «لنین» در روسیه، تظاهرات علیه کاهش بودجه دانشگاه های دولتی در آرژانتین، تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین و معترض به جنگ غزه و بازداشت آنها در ایالات متحده تا رژه به مناسبت صد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در ارمنستان در 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته.

 

حجم ویدیو: 71.91M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید