Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@16:54:37 GMT

نمایندگان شریک تجاری و استراتژیک ما هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۰۹۱۵

نمایندگان شریک تجاری و استراتژیک ما هستند

عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران درهمایش بررسی عملکرد، انتخابات شورای راهبردی نمایندگان و تقدیر از نمایندگان برتر شعبه نمایشگاه که با حضور قاسم رمضان پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ستادی در محل باشگاه ایران زمین برگزار شد، گفت: نمایندگان شریک تجاری واستراتژیک ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدامی در این همایش با اشاره به جمله " کوچک زیباست، اظهار داشت: از دهه هفتاد میلادی، شوماخر جمله " کوچک زیباست " را مطرح کرد. با گذشت زمان مفهوم این جمله خود را بیشتر نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بوروکراسی اداری در سازمان‌های بزرگی مانند بیمه ایران، منجر به عدم انعطاف سازمان در مقابل تغییرات محیطی و توجه به ساختار انسانی و همچنین پیچیده‌تر شده وظایف و کاهش انگیزه‌های کارکنان می‌شود. حتی ممکن است، در برخی موارد بر عملکرد سازمان تاثیر منفی داشته و مانعی برای رسیدن به اهداف سازمان شود. باتوجه به تجربیات و شواهد، داشتن شرکت با عرض وطول کم وچابک بسیار اثر بخش‌تر است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر فضای بسیار خوب وصمیمی در شرکت حاکم شده و بدون نیاز به نیرو‌های بیرون سازمان و با استفاده از توانمندی وتخصصی که در همکاران داخل وجود دارد، فرصت خوبی برای شکوفایی ایده‌هایی که سال‌ها در ذهن ما بوده، فراهم شده است.

خدامی تاکید کرد: نیروی انسانی شرکت وهمکاران نماینده از اهمیت وجایگاه بالایی برخوردار هستند. به همین جهت فضایی مانند اتاق فکر و تالار گفتگو فراهم شده تا حداقل ماهی یکبار در قالب کمیته و کارگروه تخصصی صحبت‌های همکاران و نمایندگان در آن مطرح و در صورت مکان اجرایی شود.

گفتی است در ابتدای این مراسم، مصطفی رستمی مدیر شعبه نمایشگاه، گزارشی از عملکرد شعبه در سال ۱۴۰۰ ارائه نمود ودر پایان به ۷ نفر ازنمایندگان برتر شعبه، لوح تقدیر اهدا گردید. همچنین انتخابات شورای راهبردی نمایندگان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

روابط عمومی بیمه ایران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که تا ۱۲ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برند‌های صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری