Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایتش از بنیاد شهید در کمیسیون اصل نود قانون اساسی، اظهار داشت: شرکت شاهد برای دویست و هفت هزار فرزند شهید است و در زمان کودکی وکالتی از آن‌ها برای اداره شرکت شاهد توسط رئیس بنیاد شهید و نمایندگی ولی‌فقیه گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع شکایت من این است چرا شرکت شاهد در حال حاضر که فرزندان شهدا بزرگ شده‌اند، مطابق قانون تجارت انتخاب هیئت مدیره را به سهامداران نمی‌سپارد؟

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: بنده به عنوان یک فرزند شهید واقعا نمی‌دانم این شرکت چگونه اداره می‌شود و چرا قانون تجارت در مورد آن اعمال نمی‌شود. الان تمامی آن فرزندان شهدا بزرگ شده‌اند ولی متاسفانه هنوز هم مانند صغیر با آن‌ها رفتار می‌شود.

ابوترابی با بیان اینکه خبرهایی که از شرکت شاهد به ما می‌رسد، بسیار نگران کننده است، تصریح کرد: به عنوان مثال نماینده شرکت شاهد در آلمان وام خصوصی دریافت کرده و وثیقه ملکی شرکت شاهد در آلمان را به بانک داده است و اقساط را پرداخت نکرده که باعث مصادره ملک شرکت شاهد توسط بانک آلمانی شده است.

ابوترابی افزود: در حال حاضر رسیدگی به این شکایت در کمیسیون اصل نود در جریان است.

گفتنی است شرکت شاهد (سهامی عام) با موافقت امام خمینی (ره) و با سرمایه اولیه ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و با انجام برنامه ریزی جامع متکی به همکاری و همفکری معنوی تمام ارگان ها و نهادهای مسئول در سال ۱۳۶۳ از سوی مسئولین بنیاد شهید تاسیس شد.  

کد خبر 688371 منبع: فارس برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهید - بنیاد شهید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهید بنیاد شهید بنیاد شهید شرکت شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو

دریافت 1 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر آلمان از موزه فلسطین توسط دانشجویان دانشگاه بیرزیت در سرزمین های اشغالی اخراج شد. لحظه اخراج سفیر آلمان را ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 848408 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه آلمان فلسطین

دیگر خبرها

  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است