Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح یک فوریت لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز فروش و تصویب معامله مجتمع ایستگاهی دردشت با ۱۹ رأی موافق تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران لایحه یک فوریت فروش مجتمع  ایستگاهی دردشت مورد بررسی قرار گرفت.

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح مجتمع ایستگاهی دردشت،گفت: این مجتمع در هزار و ۶۵۰ متر مربع طراحی شده است و برآورد قیمت پایه برای اجرای طرح چیزی حدود  ۲۰۵ میلیارد تومان است که باید این مبلغ کارشناسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح مورد نظر مصوبه کمیسیون ماده پنج دارد، یادآور شد: بر اساس مصوبه، موارد در آن لحاظ شده است. مجوز بر اساس پروانه، قیمت ملک و عوارض دریافت شده است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در این زمینه حفظ درختان حتما رعایت می شود، گفت: اعلام کرده ایم که مجتمع های ایستگاهی طرح تعریف کنند و به قیمت خام، مجتمع را به فروش نرسانند.

وی همچنین تصریح کرد: زمانی که طرح در کمیسیون ماده پنج تصویب شد تعداد مجتمع ها ۲۲ واحد بود اما اکنون بحث روی فروش مجتمع است.

وی با بیان اینکه هزینه فروش این مجتمع برای مترو است، خاطرنشان کرد: قیمت بر اساس کارشناسی روز انجام می شود و قانونی است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران کارشناسی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مسعود خانی مجری طرح‌های بهینه سازی شرکت توانیر افزود: اگر مشارکت هر چه بیشتر در فروش انرژی در بازار بورس که می‌تواند به دریافت نقدی بلافاصله صورتحساب منجر شود را با بازاری که در آن شرایط فروش نقدی وجود ندارد، مقایسه کنیم قطعاً شرایط بهتر و مناسب‌تری است هرچند که این موضوع نیز قابل درک است که نمی‌توان از شرکت توزیع انتظار داشت وقتی امکان خرید در بازار عمده فروشی با نرخ مشخصی را دارد، در بازار بورس نقدی به قیمت بالاتری از قیمت بازار، برق را خریداری کند و این انتظار نمی‌تواند انتظار به جایی باشد.

وی با اشاره به درخواست نیروگاه‌ها برای افزایش قیمت‌های بازار تاکید کرد: این موضوع در اختیار توانیر نیست، بلکه باید از طریق هیأت تنظیم بازار برق پیگیری شود و مصوبات آن نیز به تأیید وزیر محترم نیرو برسد.

به گفته وی، این موضوع که فروش نیروگاه‌ها در بورس به قیمت کمتر از بازار منجر به کاهش سود حسابداری شرکت در صورت‌های مالی می‌شود و این مشکل به ویژه برای شرکت‌هایی که بورسی هستند حادث می‌شود که باید به مجمع و سهامداران خود درباره کاهش سودشان توضیحات ارائه کنند، موضوعی است که شاید درست به نظر برسد، اما می‌توان از این زاویه به موضوع نگاه کرد که شرکت‌ها با دریافت نقدینگی زودتر نسبت به حالت فروش در بازار، می‌توانند در کسب‌وکارهای موازی مشارکت کنند و با منابع حاصل از منافع ناشی از این کسب و کارها کاهش سود را به راحتی جبران کنند. در این صورت شرکت از این بابت هم نباید دغدغه‌ای داشته باشد، هر چند که به‌کارگیری منابع نقدی در کسب و کارهای دیگری نیازمند تغییر رویکرد در مدیریت نیروگاههای بورسی است.

کد خبر 6097401 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)