Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:22:19 GMT

لیست نمایندگی های رسمی پاناسونیک در ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۱۱۹۵

لیست نمایندگی های رسمی پاناسونیک در ایران

 البته با توجه به تحریم‌های اخیر، مفهوم نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران عملا معنی ندارد؛ زیرا پاناسونیک دسترسی شرکت‌های ایرانی را به محصولات خود به صورت کامل قطع کرده است. با این‌حال، برخی از مراکزی که در گذشته به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران فعالیت می‌کردند، همچنان ماهیت خود را حفظ کرده‌اند و سعی می‌کنند، محصولات اورجینال و البته خدمات پس از فروش Panasonic را به مشتریان ارائه دهند و مشکلات خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران علارغم تحریم بودن ایران تا حد زیادی رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم به بررسی لیست نمایندگی‌های معتبر و مجاز پاناسونیک در ایران بپردازیم. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ما فقط به معرفی نمایندگی‌هایی می‌پردازیم که در زمینه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک فعال باشند. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

ایده آل گستر

یکی از اولین نام‌هایی که در زمینه نمایندگی مجاز پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک به ذهن خطور می‌کند، شرکت ایده آل گستر است. فروشگاه ایده آل گستر از سال 1382 فعالیت خود را به عنوان مرکز مجاز عرضه محصولات پاناسونیک در ایران آغاز کرد. امروز و بعد از گذشت نزدیک به دو دهه، این مجموعه همچنان به عنوان یک مرکز نام آشنا و قابل اعتماد، در زمینه‌های زیر حضوری پررنگ دارد:

عرضه انواع محصولات مخابراتی پاناسونیک از قبیل تلفن‌های خانگی و اداری، سانترال و ...
انجام تعمیرات تخصصی در حوزه‌های مختلف محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک
راه‌اندازی انواع مراکز تلفن کم ظرفیت و پرظرفیت پاناسونیک در سراسر کشور
ارائه انواع مشاوره‌های قبل از خرید به مشتریان
برگزاری دوره‌های آموزشی سانترال پاناسونیک
...

علاوه بر موارد یاد شده، شرکت ایده آل گستر تمامی محصولات ارائه شده به مشتریان را به مدت 1 سال و روی سربرگ رسمی و معتبر خود، ضمانت می‌کند. از طرفی دیگر، کلیه قیمت‌های عرضه شده در این مجموعه، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مخابراتی ایران خواهند بود.

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

مراجعه به وب سایت رسمی شرکت
مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

نمایندگی تلفن پاناسونیک (پاناسونیک تلفن)

پاناسونیک تلفن یکی دیگر از نمایندگی‌های پاناسونیک در ایران است که البته به صورت تخصصی، در حوزه تلفن فکس پاناسونیک فعالیت می‌کند. خدمات فروش، تعمیر، آموزش و گارانتی تلفن و فکس Panasonic از جمله حوزه‌های فعالیت این شرکت محسوب می‌شوند. البته توجه داشته باشید که این شرکت، تلفن‌های اداری پاناسونیک از قبیل تلفن‌های هیبرید، دیجیتال، دکت و تحت شبکه پاناسونیک را پوشش نمی‌دهد.

اگر در زمینه تلفن‌های خانگی پاناسونیک (رومیزی و بیسیم) و همچنین انواع مدل‌های فکس پاناسونیک، به خدمات نیاز دارید، می‌توانید روی شرکت پاناسونیک تلفن حساب کنید. لوازم جانبی از قبیل قاب و باتری تلفن بیسیم هم از جمله دیگر محصولات ارائه شده در این نمایندگی به مشتریان عزیز است.

پاناسونیک ایران کو

پاناسونیک ایران کو (Panasonic-iranco) یکی دیگر از نمایندگی‌های فعال پاناسونیک در حوزه محصولات مخابراتی از قبیل تلفن‌های خانگی و اداری، فکس و مراکز سانترال پاناسونیک است. این مجموعه در حوزه تعمیرات تلفن و سانترال پاناسونیک هم حضور فعالی در بازار دارد و یکی از نام‌های شناخته شده به شمار می‌رود.

ارائه انواع تجهیزات جانبی تلفن و سانترال پاناسونیک هم یکی دیگر از تخصص‌های شرکت پاناسونیک ایران کو محسوب می‌شود. شما عزیزان هم‌اکنون می‌توانید به انواع باتری‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، آداپتور تلفن و ... در این فروشگاه دسترسی داشته باشید.

پاناسونیک سرویس

این مرکز به صورت تخصصی در حوزه تعمیر انواع محصولات پاناسونیک فعالیت می‌کند، تعمیرات تخصصی انواع تلفن‌های پاناسونیک یکی از کارهایی است که می‌توانید با خیال راحت به مجموعه پاناسونیک سرویس بسپارید. تلویزیون، دوربین، لپ تاپ و ... از جمله دیگر محصولاتی هستند که در این مجموعه مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که پاناسونیک سرویس علاوه بر تهران، در چند شهر دیگر از جمله کرج، شیراز و ... هم به مشتریان خود، خدمت رسانی می‌کند.

پاناسونیک آی اچ سی

پاناسونیک آی اچ سی (Panasonic-ihc) هم به صورت ویژه در زمینه تعمیر انواع محصولات شرکت پاناسونیک از جمله انواع تلفن‌های رومیزی و بیسیم، فعال است. البته ناگفته نماند که تعمیر انواع فکس‌ها و ویدیوپروژکتورهای پاناسونیک هم در این مرکز انجام می‌شوند. کولر گازی، دوربین، ماشین لباسشویی، تلویزیون و ... سایر محصولات Panasonic هم در نمایندگی پاناسونیک آی اچ سی مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرند.

الو پاناسونیک

الو پاناسونیک به عنوان نمایندگی مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک در اصفهان شناخته می‌شود. این مرکز به صورت تخصصی به عرضه انواع تلفن‌های خانگی و اداری و همچنین دستگاه‌های سانترال ساخت شرکت Panasonic می‌پردازد. فکس و پرینتر از دیگر محصولاتی هستند که اصفهانی‌های عزیز، می‌توانند در نمایندگی الو پاناسونیک، به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بهترین نمایندگی پاناسونیک در ایران کدام است؟

انتخاب بهترین نمایندگی پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی و اداری در ایران، کار آسانی نیست. در نهایت شما باید با توجه به نیازهای خود، به یکی از نمایندگی‌های معرفی شده مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. البته از نظر جامعیت و گستردگی ارائه خدمات، به نظر می‌رسد شرکت ایده آل گستر در وضعیت بهتری نسبت به سایر مراکز و مجموعه‌های معرفی شده قرار دارد.

کلام آخر

افزایش محصولات تقلبی پاناسونیک در بازارهای ایران، سبب شده تا مشتریان بیش از پیش، به دنبال یافتن نمایندگی‌های معتبر و مجاز این شرکت باشند. خرید از یک نمایندگی مجاز علاوه بر اطمینان از اورجینال بودن محصول خریداری شده، خیال شما را از دریافت مناسب خدمات پس از فروش هم راحت و آسوده خواهد کرد. به همین دلیل، ما در این مقاله سعی کردیم بهترین نمایندگی‌های رسمی و مجاز پاناسونیک ژاپن در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: پاناسونیک ایران با توجه شرکت های ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده در حالی که قرار بود بانک مرکزی از فهرست مذکور رونمایی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده اصلی کشور طی سال 1402 را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران،وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

به گزارش تسنیم، در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود 42 درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام 53 درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود 112 درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع 123 درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی 52درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات 1402 واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون 236 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم،چندی قبل بانک  مرکزی اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکتهای مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست میتواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز  به شرکتها و بنگاههای اقتصادی را شفاف کند. این درحالی است که هنوز خبری از فهرست بانک مرکزی نیست و گمرک وضعیت واردات سالهای 1402 و 1401  صد شرکت بزرگ را منتشر کرده که از این طریق میتوان یک براورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکتها در دست داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات