Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:30:52 GMT

رندر جدید هواوی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۱۲۱۱

رندر جدید هواوی منتشر شد

رندر مفهومی هواوی میت ۵۰ پرو دوربین بزرگ و نمایشگر آبشاری آن را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سری میت ۵۰ پرچم‌دار بعدی هواوی است که با فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید عرضه خواهد شد، به‌تازگی ویدئویی از رندر مفهومی میت ۵۰ پرو در فضای مجازی منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رندر بر اساس اطلاعات فاش شده و گزارش‌های منتشر شده گذشته، ایجاد شده و شرکت سازنده آن را به صورت رسمی تأیید نکرده است.

ویدئوی منتشر شده هواوی میت ۵۰ پرو نمایشگر آبشاری آن که در سمت چپ و راست خود انحنا دارد را نشان می‌دهد، ناچی درون نمایشگر دیده می‌شود که میزبانی دوربین سلفی را برعهده دارد. پنل پشتی محصول نیز در طرفین خود انحنا دارد که همراه با کلیدهای تنظیم صدا و پاور عالی به نظر می‌رسد.

یک سیستم دوربین عظیمی در قسمت پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که طراحی دو حلقه آن به Huawei P۵۰ Pro شباهت دارد، سه لنز دیگر نیز در سمت راست ماژول دیده می‌شود. علاوه بر این، فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد. گزارش‌های پیشین ارائه شده نشان می‌دهد که هواوی میت ۵۰ پرو از جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون قدرت می‌گیرد، البته ممکن است توانایی پشتیبانی از ۵G را نداشته باشد.

سری میت ۵۰ هواوی از چهار مدل میت ۵۰، میت ۵۰ پرو، میت ۵۰ پرو پلاس و میت ۵۰ آر اس پورشه دیزاین تشکیل شده است. ممکن است شرکت هواوی عرضه مدل پرو پلاس را لغو کند.

کد خبر 585793

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی علم و فناوری قیمت گوشی هواوی قیمت گوشی موبایل هواوی گوشی موبایل معرفی گوشی جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است اسناد بالادستی آموزش عالی یکپارچگی ندارند/ تورم قوانین معضل جدی نظام دانشگاهی محصولات دانشجویان دانشگاه آزاد به بازار «چارسوق» رسید/ تاسیس ۵۰ فروشگاه آنلاین انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم رفع محدودیت تحقیقات نظامی در آلمان/ ۶۰ دانشگاه آلمانی متعهد به تحقیقات غیرنظامی هستند نیمی از افراد بالای ۶۵ سال بی‌دندان هستند / چرا دندان پزشکان با بیمه‌ها قرارداد نمی‌بندند؟

عاطفه اسحاقی کد خبر: 1228920 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد