Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی گل‌محمدی، سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر درباره عدم تیمداری در لیگ یک فوتبال و اظهارنظر یکی از اعضای شورا مبنی بر اینکه برخی هزینه‌ها در فوتبال خلاف کرامات انسانی است، اظهار کرد: من روز گذشته یک استوری در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشتم که تمام حرفم در آن خلاصه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فوتبال اتفاقا پیام فرهنگی دارد و فقط نباید به هزینه‌های آن نگاه کرد، مخاطب آن استوری هم اعضای شورا بود و خواهش دارم آقایان نگاه تخصصی‌تر و دلسوزانه‌تری داشته باشند.

سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری همدان تصریح کرد: اگر در یک استان کارخانجات و شرکت‌های معتبر باشند و فوتبال را حمایت کنند حرفی نیست، اما همدانی که از وجود این کارخانجات محروم است چشم امیدش به ارگانی چون شهرداری دوخته شده که نه فقط فوتبال بلکه همه ورزش‌ها را حمایت کند، شهرداری هم کنار بکشد ضربه بزرگی بر پیکره ورزش به‌ خصوص فوتبال می‌خورد.

وی با بیان اینکه نباید به شهرداری به عنوان تنها یک تیم نگاه کرد، افزود: اعضای شورا باید بدانند شهرداری یک پایگاه و مکتب برای جوانان شهر و چشم امید خیلی‌ها به این تیم دوخته شده است.

گل‌محمدی ادامه داد: قبل از سال ۹۰ با چنین تصمیم مشابهی امتیاز تیم شهرداری را واگذار و رده‌های سنی هم منحل شده بود، وقتی در همان سال تیم شهرداری را تاسیس کردم، اولین شرطم این بود باشگاه باید آکادمی ایده‌آلی داشته باشد و حسن محمدی مدیرعامل وقت هم تمام قد حمایت کردند. اما یک خلأ این وسط وجود داشت به نام تیم بزرگسالان. چون چشم امید رده‌های سنی به تیم بزرگسالان است.

وی بیان کرد: آن موقع ظرف دو سال دو تیم از پایه به لیگ برتر رفتند و امیدهای ما هم قهرمان لیگ استان شد. اما از جایی به بعد برای پر کردن آن خلأ به مدیران گفتم اگر قرار است بزرگسالان تیم نداشته باشیم من هم نخواهم بود. اما دوستان ورزشی بودند و حمایت کردند.

سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از لیگ استان با همان بچه‌های آکادمی شروع کردیم و پله پله رفتیم بالا تا لیگ دسته سه و قهرمانی و آخر همانی شد که می‌خواستیم اضافه کرد: نمی‌دانم اعضای شورا چه تفکری دارند اما خواهش می‌کنم آنهایی درباره ورزش اظهارنظر کنند که تبحر و تخصص دارند.

گل‌محمدی با بیان اینکه من هیچ‌وقت به خود اجازه نمی‌دهم درباره قضیه‌ای که اطلاعات کافی ندارم حرفی بزنم گفت: گاهی اوقات به فوتبال باید به عنوان یک وسیله نگاه کنیم تا به یکسری هدف‌های ارزشمند برسیم.

وی گفت: آقایان باید بدانند که با این کار دارند امید هزاران جوان شهر را می‌کشند. با فوتبال می‌توان اوقات فراغت بچه‌های همین شهر را پر و هفته‌ای چند ساعت با ورزش درگیرشان کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه چون خود سازنده این تیم بوده تعصب زیادی به آن دارم، عنوان کرد: شهرداری برای من حکم فرزندم را دارد که ۱۰ سال زحمت کشیده و به اینجا رسیده و حالا با یک تصمیم غیرکارشناسی می‌خواهند نابودش کنند. اگر می‌گویند لیگ یک هزینه دارد، حداقل در لیگ دو تیمداری کنند. اما شهرداری را منحل نکنند که ضربه بزرگی به پیکر فوتبال همدان است.

گل‌محمدی به بیان یک خاطره پرداخت و افزود: وقتی مربی این تیم بودم، قبل از مسابقات فصلی که خوب نتیجه گرفته بودیم، اعضای تیم را به گلزار شهدای گمنام می‌بردم تا از این عزیزان یاری بگیریم.

وی با بیان اینکه بعد از مسابقات هم تنهایی به همان‌جا می‌رفتم اظهار کرد: یک‌بار دو پسر جوان مرا شناختند و به من گفتند از وقتی شما با تیم خود به اینجا می‌آیید و نتیجه گرفته‌اید ما هم اعتقاد دیگری به شهدا پیدا کرده‌ایم و برای مشکلات زندگی از آنان کمک می‌گیریم. من نمی‌خواهم شعار بدهم، اما آیا این کار فرهنگی نیست؟

این پیشکسوت فوتبال در پایان اظهار کرد: با کدام رویداد همدان هفته‌ای چندبار روی آنتن می‌رود؟ یقین دارم که با هزار کار فرهنگی به اندازه فوتبال نمی‌تواند بازتاب داشته باشد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم فوتبال تیم شهرداری اسپانسر فوتبال اعضای شورا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلامت در خصوص وجود تعارض و افزایش روز افزون مقررات مهاجم بر کسب و کارهای ورزشی‌ بویژه باشگاه داران گفت: در حالی که تورم بانک مرکزی بر اساس آمار رسمی بیش از ۵۰ درصد تعیین شده و بسیاری‌ از کارفرمایان و بویژه کارفرمایان دولتی، اجاره بهای اماکن ورزشی خود را با پنجاه درصد افزایش بها همراه کرده اند، از آن طرف نرخ افزایش تعرفه خدمات ورزشی تنها ۲۰ درصد تعیین شده و این امر زمینه افزایش فشار بر باشگاه داران بخش خصوصی را افزایش داده است.

سلامت در ادامه افزود: در صورتی که همگان بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی بر افزایش تورم پنجاه درصدی تاکید دارند، دلیل تاکید متولیان حوزه ورزش بر افزایش ۲۰ درصدی تعرفه که با نظارت سازمان نعزیرات حکومتی نیز همراه است چیست؟

رئیس کمیته باشگاه های فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: خروجی نهایی این وضعیت گرانتر شدن خدمات ورزشی باشگاه ها و کسب و کارهای ورزشی است و در حالی که انتظار می رود بخش های دولتی نسبت به کاهش هزینه های ورزش به عنوان عامل مهمی برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر اقدام کنند، هر روزه شاهد تصویب یک مقررات جدید برای گران شدن ورزش هستیم.

سلامت در پایان افزود: موضوع و چالش امروز جامعه باشگاه داران افزایش تعرفه نیست، ما معتقدیم باید هزینه باشگاه داران با محوریت ارایه سوبسیدهایی کاهش یابد، نه اینکه هر روز شاهد تحمیل یک هزینه جدید به این صنعت پیشگام پیشگیری و سلامت باشیم.

کد خبر 6092283

دیگر خبرها

  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است