Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زرین‌شهر گفت: مدیریت شهری با ارائه خدمات متنوع و ارزنده اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره حیات اجتماعی ساکنان شهرهای ایران دارد و تداوم توسعه‌یافتگی زندگی شهری به آن وابسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

هر سازمانی که پا به عرصه‌ی وجود می‌گذارد، دارای رسالتی است که آن رسالت در حقیقت فلسفه‌ی وجودی آن بوده و بیان می‌دارد که سازمان در پی دستیابی به چه اهدافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا با رأی مستقیم مردم و به تبع آن انتخاب شهرداران و دهیاران از سوی اعضای شوراهای اسلامی، مدیریت شهری پا به عرصه خدمت‌گذاری شایسته به شهروندان نهاد و در طول چهار دهه اخیر گام‌های مؤثری در راستای تحقق رسالت و هدف بنیادی شهرداری‌ها که همان مدیریت مطلوب توسعه‌ی شهری و ارائه‌ی خدمات کیفی به شهروندان است برداشته است تا آحاد شهروندان در پرتوی چنین خدماتی، زندگی شاداب و آرامش‌بخشی را تجربه کنند.

مدیریت شهری با ارائه خدمات متنوع و ارزنده اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره حیات اجتماعی ساکنان شهرهای ایران داشته است، به‌گونه‌ای که تداوم توسعه‌یافتگی زندگی شهری به آن وابسته است.

طی سال‌ها فعالیت، شهرداری‌ها همواره با سرلوحه قرار دادن شعار افزایش کیفیت زندگی شهروندان و با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در مسیر ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای اداره موفق شهرها و ارتقای شاخص‌های شهر و شهروندی حرکت کرده‌اند که ثمره این فعالیت‌ها و حجم بالای خدمات ارائه شده به عموم شهروندان افزایش رضایت در میان اقشار مختلف و اعتلای سرمایه‌های اجتماعی، انسانی و توسعه پایدار شهرهای ایران است.

شهرداری سازمانی است که تمام شهروندان در دوران حیات خود با آن ارتباط دارند. آشنایی با این سرمایه عظیم با عملکرد و خدمات گسترده شهرداری‌ها می‌تواند ارتقای جایگاه این نهاد خدمت‌رسان و هم‌افزایی، همدلی و تعامل شهروندان با مدیریت‌های محلی را رقم بزند که نتیجه آن بالندگی و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی است و نامگذاری چهاردهم تیرماه روز «شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» در تقویم ملی کشور فرصت مغتنمی برای تحقق این مهم است.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهاردهم تیرماه روز «شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» از خدمات شبانه‌روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خصوصاً کارکنان خدوم شهرداری زرین‌شهر، خطه طلایی، ایران تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون و سلامتی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

کد خبر 586117

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان زرین شهر شهردار زرین شهر خدمات شهرداری شهر شهرهاي ايران مدیریت شهری برنامه ریزی شهری کیفیت زندگی بهبود کیفیت زندگی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت شهری شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز