Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@00:37:21 GMT

صادق خرازی استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۱۶۶۵

صادق خرازی استعفا کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدارا، در متن استعفای خرازی آمده است:

خدمت همه دوستان عزیز
خواهران و برادران محترم
و فرزندان نازنینم در حزب ندای ایرانیان

سلام گرم خود را نثار می‌نمایم و برای یکایک شما دوستان و هم‌ندائیان بهترین‌ها را آرزو دارم.

من در آستانه شصت سالگی با تامل در گذشته و با نگاه به آینده به روش‌ها و کوشش‌های تازه‌ای در زندگی می‌اندیشم و هنوز آن پند سعدی با من است که «سعی کن سعی که این عمر بسی مختصر است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت‌ها پیش توصیه حکیم و ملجا و استادی گرانمایه را به جان و دل خریدم و از عالم سیاست کوچ کردم، هنوز هم نمی‌دانم به سراب زندگی گرفتار شده‌ام و یا به سرچشمه زلال رهنمون گشته‌ام، آنچه مهم است امیدواری من است و الحق امید چه واژه مقدس و فرخنده‌ای است.

اکنون در این مسیر از زندگی‌ام از یکایک شما خداحافظی می‌کنم و تک‌تک اعضای محترم حزب را به خدای حکیم دانا، پروردگار خبیر و بصیر و توانا می‌سپارم. مطمئن هستم با اخلاص و عمل صالح آینده‌ای درخشان پیش روی شما قرار می‌گیرد.

عزیزانم، مکنونات فراوان، ناگفته و نانوشته اما پیوسته و دلبسته در روح و روان و قلبم قرار دارد که این خاطرات و تجربیات را دارایی زندگی خود پنداشته‌ام و انبانی از بهترین خاطرات و ذهنیتی زیبا از محبت و معرفت و جوانمردی و شفقت در وجودم قرار گرفته است و همه را ارج می‌نهم. امید که با دعای خیر و دیده خطاپوش شما این جمع فرهیخته را ترک کنم.

در این لحظه فراق فقط از امید گفته و به امید معتقدم و فضیلت انسان را در پایبندی به اخلاق و نیکویی و مردم‌گرایی می‌دانم.

در تحولات آینده موفقیت و عزت و سربلندی برای حزب و اعضای آن آرزو دارم.

در پایان با قلبی آرام و امیدوار بی‌هیچ پیرایه و گلایه‌ای با همه دوستان عزیزم و منتقدان ارزشمندم خداحافظی کرده و آرزوی سلامتی و موفقیت و شادکامی برای ایشان داشته و دارم و با احترام و زمین ادب را بوسه می‌زنم و دعای خیر و توام با بهترین ایام روزگاران را برای ندا و ندائیان آرزو می‌کنم.

سید محمد صادق خرازی
۱۴۰۱/۴/۱۲

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه کنکور زلزله هرمزگان فائزه هاشمی صادق خرازی ندای ایرانیان استعفا مذاکرات دوحه کنکور زلزله هرمزگان فائزه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا به دلیل مخالفت خود با سیاست واشنگتن در رابطه با جنگ غزه، استعفا کرد.

وب سایت این وزارتخانه نشان داد که هاله گریت همچنین معاون مرکز رسانه منطقه‌ای دبی بود و تقریباً دو دهه پیش به عنوان افسر سیاسی و حقوق بشر به وزارت امور خارجه پیوست.

او در وب‌سایت شبکه‌های اجتماعی لینکدین نوشت: من پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در مخالفت با سیاست غزه آمریکا، در آوریل ۲۰۲۴ استعفا کردم. 

یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه که در نشست مطبوعاتی روز پنجشنبه درباره این استعفا گفت این وزارتخانه کانال‌هایی برای نیروی کار خود دارد تا در صورت مخالفت با سیاست‌های دولت، نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

پیش از این نیز سه مسئول آمریکایی در اعتراض به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه استعفا کرده بودند.

نزدیک به یک ماه قبل، آنل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت امور خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش پل، مقام وزارت امور خارجه در ماه اکتبر استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا که فلسطینی-آمریکایی است، در ماه ژانویه از سمت خود کناره گیری کرده بود.

آمریکا در بحبوحه حمله مداوم اسرائیل به غزه که ده‌ها هزار شهید برجای گذاشته و سبب ایجاد یک بحران انسانی شده است، در سطح بین المللی و گروه‌های حقوق بشری به دلیل حمایت از اسرائیل مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، با ادامه افزایش تلفات در جنگ وجود دارد.

در ماه نوامبر، بیش از هزار مقام در آژانس توسعه بین المللی آمریکا بخشی از وزارت امور خارجه، نامه سرگشاده‌ای را امضا کردند که در آن خواستار آتش بس فوری شدند. اسنادی که از سیاست دولت انتقاد می‌کنند نیز به کانال مخالف داخلی وزارت امور خارجه ارسال شده است.

این جنگ همچنین باعث بحث شدید و تظاهرات ضد جنگ در سراسر آمریکا، مهمترین متحد اسرائیل شده است.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • استعفاهای سریالی سران نظامی صهیونیست/کابوس «وعده صادق» ادامه دارد
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد