Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@19:02:46 GMT

توقيف موتورهاي سنگين در بابل

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۱۷۹۶

خبرگزاری آریا- سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی بابل از توقیف 4 دستگاه موتور سنگین 1000 سی سی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.    
به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درشهرستان بابل، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان موفق به توقیف 4 دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی 1000 سی سی فاقد مدارک قانونی در این شهرستان شدند.
سرهنگ شالیکار ارزش مجموع موتورسیکلت های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 8 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: موتورسیکلت های مکشوفه تا تعیین تکلیف از سوی مرجع قضائی به پارکینگ منتقل شدند.     
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان با اشاره به نقش شهروندان در پیشگیری از قاچاق و سایر معضلات اجتماعی، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقیف موتورهای سنگین در بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان