Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:12:51 GMT

جنگ در اروپا بر سر مدافع گران‌ قیمت هلندی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۱۸۲۳

جنگ در اروپا بر سر مدافع گران‌ قیمت هلندی

چلسی و بایرن مونیخ تمام توان خود را گذاشته‌اند تا در تابستان مدافع یوونتوس را خریداری کنند.

به گزارش مشرق، دی مارتزیو، خبرنگار معتبر ایتالیایی‌ها از علاقه ۲ باشگاه بزرگ اروپا نسبت به مدافع تورین خبر داد.

ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی یوونتوس که عملکردی پر فراز و نشیب در جمع بیانکونری به ثبت رسانده، مورد توجه چلسی و بایرن مونیخ قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی مارتزیو نوشت که اولین تماس بایرن مونیخ برای انتقال دلیخت شب گذشته انجام شد. بایرن پس از رفتن نیکولاس زوله، خواهان به خدمت گیری مدافع هلندی است تا زوج اوپامکانو و دلیخت را در عمق خط دفاع خود ایجاد کند.

البته بایرن مونیخ یک رقیب بسیار سرسخت به نام چلسی دارد. مهمترین گزینه توخل در تابستان کنونی دلیخت است و باشگاه چلسی که خرید بزرگی نداشته، قصد دارد مدافع چلسی را خریداری کند.

آنتونی رودیگر و آندریاس کریستینسن راهی رئال و بارسلونا شدند و چلسی بیش از هر زمان دیگری نیازمند مدافع است. به همین توخل هشدار داده تا دلیخت باید به استمفورد بریج آید و پس از آژاکس و یوونتوس، روزهای فوتبالی خود را در لندن سپری کند.

از طرفی کریستین فالک، خبرنگار مشهور آلمانی‌ها شب گذشته در بیلد نوشت که دلیخت شخصاً علاقه‌مند است که راهی بوندس لیگا شود. او می‌خواهد به مدافع بایرن مونیخ تبدیل شود و علاقه‌ای برای رسیدن به چلسی ندارد.

نکته مهم در خرید دلیخت، قیمت این بازیکن است. طبق گزارش‌ها یوونتوس برای او ۷۰ میلیون یورو پول درخواست کرده که فالک نوشت که این مبلغ را بایرن پرداخت نخواهد کرد. باید دید چلسی پس از آمدن مدیریت جدید آیا چنین مبالغی پرداخت خواهد کرد یا باید مذاکرات به شکلی دیگر پیش رود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ماتیاس دلیخت بایرن مونیخ یوونتوس چلسی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو

مدافع مستعد آینتراخت فرانکفورت مورد توجه لیورپول قرار گرفته است

طرفداری | لیورپول صرف نظر از اینکه سرمربی بعدش‌اش چه کسی خواهد بود، قصد جذب ویلیان پاچو، مدافع تیم ملی اکوادرو و باشگاه آینتراخت فرانکفورت را دارد. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، لیورپول ویلیان پاچو، مدافع میانی چپ پای آینتراخت فرانکفورت را می خواهد. این بازیکن متولد 2001 که در تابستان 2023 با 9 میلیون یورو به عنوان جانشین ایوان اندیکا از آنتورپ راهی آینتراخت فرانکفورت شد، هدف جدی قرمزها برای تقویت خط دفاعی محسوب می شود. پاچو در اولین فصل حضورش در آلمان تاکنون 40 بار برای فرانکفورت به میدان رفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد