Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید قادری گفت: در استان کرمانشاه از ابتدای شروع طرح تا کنون ۶۰۹ میلیون تومان بابت ۲۴۳ پرونده خدمات نازایی پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید قادری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در راستای افزایش جمعیت و ابلاغ دستورالعملی از سوی سازمان مرکزی، زمینه پرداخت هزینه خدمات ناباروری زوجین از سوی بیمه سلامت از دی ماه سال ۱۴۰۰ در استان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: بر این اساس بیمه شدگان می‌توانند از خدمات تخصصی ۳ دوره شامل «آی یو آی»، «آی وی اف»  و «اف ای تی» با پوشش بیمه‌ای ۹۰ درصد تعرفه بخش دولتی در مراکز درمان ناباروری و ۹۰ درصد تعرفه بخش عمومی غیردولتی در بخش های عمومی غیردولتی بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: در استان کرمانشاه از ابتدای شروع طرح تا کنون ۶۰۹ میلیون تومان بابت ۲۴۳ پرونده خدمات نازایی پرداخت شده است.

قادری همچنین با اشاره به تحت پوشش قرارگرفتن مادران باردار فاقد بیمه توسط بیمه سلامت، اظهار داشت: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان سازی جمعیت و فرزندآوری اجرا می شود. با تسهیلات در نظر گرفته شده فرزندان این مادران نیز تا پنج سالگی به طور رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: اگر کسی قبلا اقدام نکرده باشد می تواند از خدمات بهره مند شود.

قادری گفت: افرادی که قصد دارند تحت پوشش قرار بگیرند می توانند به دفاتر پیشخوان طرف قرار داد که در استان کرمانشاه ۳۲ دفتر پیش بینی شده است، مراجعه کنند.

وی بیان داشت: همچنین با هدف جوان سازی و افزایش جمعیت خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: درصورت ابهام یا سئوال می توان با  شماره تلفن 1666ویا در اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه  37246243و37241879 داخلی 227-(خانم حسین زاده ) هماهنگی شود.

قادری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت می توانند از خدمات درمانی نازایی و ناباروری سازمان بیمه ایران تا سه دوره با پوشش ۹۰ درصدی بیمه که البته شامل بانوان تا سن ۴۹ سالگی می‌شود، استفاده کنند.

در حال حاضر خدمات درمان ناباروری شامل ویزیت، جراحی، دارو و لوازم مصرفی و اقدامات تشخیصی و درمانی برای زوجین نابارور در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به ضوابط پوشش بیمه ای خدمات درمان ناباروری، پرداخت هزینه در قالب خسارت متفرقه و نشان دار نمودن زوجین نابارور اشاره کرد و گفت: بیمه شدگان صندوق همگانی، صندوق روستائیان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و بیمه شدگان سایر اقشار نظام ارجاع یک، بدون رعایت نظام ارجاع می توانند خدمت ناباروری را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمانشاه بیمه سلامت بیمه شدگان پوشش بیمه تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به کارگزاری‌های بیمه کشاورزی و یا از طریق کد دستوری که در بیمه نامه آنها قرار دارد، درخواست خسارت کنند.
محمد آلاله افزود: ارزیابان بیمه نیز در اسرع وقت با مراجعه به مزارع میزان خسارات را بررسی می کنند و سپس از طریق صندوق بیمه غرامت کشاورزان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به بیمه ۴۴۶ هزار هکتار از محصولات و مزارع کشاورزی استان گفت: از این میزان ۳۹۳ هزار هکتار بیمه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش سوزی هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت