Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت:‌حجم کالای قاچاق لوازم‌خانگی ۱.۷ میلیارد دلار و حجم کالای غیر قاچاق در این بخش ۴.۳ میلیارد دلار است.

به گزارش ایران اکونومیست ،محمد مهدی برادران امروز در نشست مشترک دبیران کمیسیون‌های برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور رؤسای سازمان‌های صمت سراسر کشور که در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۸ راهبرد را وزارت صمت در نظر گرفته است که اولین راهبرد در این زمینه بحث ولایت‌مداری زیرا حضرت آقا مکرراً خواسته‌اند که ما مبارزه با قاچاق کالا و ارز را داشته باشیم و ایشان نسبت به این موضوع بسیار حساس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: راهبرد دوم ما‌ هم‌افزایی بین دستگاهی و استانی در رده‌های مختلف در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.‌

وی افزود: راهبرد سوم  ما در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز قانونمند و نظام بودن در این موضوع است.

برادران اظهار داشت: راهبرد چهارم همه‌جانبه بودن و راهبرد پنجم قانونی بودن و راهبرد  ششم استمرار در کار و‌ راهبرد هفتم جدیت و در نهایت راهبرد هشتم توجه به پیوست اجتماعی و فرهنگی  و افکارسنجی مردم و ارتباط با رسانه در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی با بیان اینکه هدف ما از مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمرکز بر روی قاچاقچیان کلان و سازمان یافته است، گفت: قاچاقچیان کلان در بازار حجم میلیارد دلاری را جابه‌جا می‌کنند.‌

وی افزود: متأسفانه در بازار شاهد هستیم که کارتن لوازم خانگی با قیمت ۲ میلیون تومان فروخته می‌شود و این نشان می‌دهد که قصد سوء استفاده از آن را دارند.

برادران گفت: برنامه وزارت صمت برای مبارزه با کالاهای قاچاق بر اساس اولویت‌بندی در ابتدا مبارزه با کالاهای قاچاق در بخش قطعات خودرو سپس لوازم خانگی و همچنین محصولات دخانی است و بعد از آن نیز در حوزه لوازم آرایشی ؛ پوشاک؛ اسباب‌بازی و پتروشیمی‌ها وارد خواهیم شد.

وی با اشاره به قاچاق اسباب‌بازی اظهار داشت: حجم قاچاق در این بخش سالانه ۵۰۰ میلیون دلار است.

برادران افزود: در بخش لوازم و قطعات یدکی خودرو بیش از ۲ میلیارد دلار سالانه کالای قاچاق جابه‌جا می‌شود و به اضافه کالاهای تقلبی حجم کالاهای قاچاق و تقلبی در بخش لوازم و قطعات یدکی خودرو به دو نیم میلیارد دلار در سال می‌رسد.

برادران با بیان اینکه حجم بازار لوازم‌خانگی در کشور ۶ میلیارد دلار است، بیان داشت: حجم کالای قاچاق لوازم‌خانگی ۱.۷ میلیارد دلار  و حجم کالای غیر قاچاق در این بخش ۴.۳ میلیارد دلار است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق کالا و ارز میلیارد دلار لوازم خانگی حجم کالای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی