Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@01:25:53 GMT

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۱۹۸۱

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، پیش از ظهر امروز در آئینی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، سعید ادب به‌عنوان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه معرفی شد.

سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این آئین، خدمت به مردم را نوعی عبادت دانست و گفت: عرصه خدمت‌رسانی توفیقی است که نصیب خدمتگزاران می‌شود و در زمان مسؤولیت باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و صادقانه و خالصانه خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمت به‌هنگام و به‌موقع به متقاضیان و مشترکان برق، همواره باید سرلوحه امور قرار داده باشد، افزود: ارتباط شایسته با مسؤولان و مدیران ادارات، نکته مهم دیگری است که باید در عرصه تعاملات مدنظر باشد تا در امور جاری تسهیل‌سازی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: اقناع‌سازی مراجعان با منطق و خوش‌رویی و سعه‌صدر، از نکات مهمی است که در عرصه خدمتگزاری باید مورد اهتمام واقع شود و تکریم مردم یک ضرورت است.

حسینی‌نژاد از تلاش و زحمات مهدی پاک‌طینت طی تصدی مسؤولیت سرپرستی مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه قدردانی کرد و گفت: تعامل شایسته با مسؤولان، ارائه خدمات سریع به مراجعان و اجرای مناسب پروژه‌های زیرساختی و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق به نحوی شایسته و در خور تحسین صورت گرفته و انتظار است این موارد همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/25687/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان سیدمحمد حسینی نژاد سعید ادب توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان