Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:27:27 GMT

«کوچه ژاپنی‌ها» مجوز اکران عمومی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۲۰۴۷

«کوچه ژاپنی‌ها» مجوز اکران عمومی گرفت

فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» به همراه فیلمی از زندگی علیرضا بیرانوند - فوتبالیست - پروانه نمایش گرفتند.

به گزارش ایسنا، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش دو فیلم موافقت کرده که یکی از آن‌ها «کوچه ژاپنی‌ها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی است. این فیلم متقاضی شرکت در جشنواره فجر سال قبل بود ولی با وجود نظر مثبت هیات انتخاب از راهیابی به این رویداد بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز افخمی، یکی از اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر در دوره گذشته در این باره گفته بود: در فهرست رزروها فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» بود که یک فیلم عجیب و غریبِ سیاه و سفید و باحال، ساخته‌ی امیرحسین ثقفی است. خیلی سعی کردیم این فیلم وارد ۲۲ انتخاب نهایی شود ولی اصلاحات زیادی به آن داده شده بود و می‌گفتند فیلم خشن است و تا بخواهند صحنه‌های خیلی خشن مورد نظر شورای پروانه نمایش را اصلاح کنند دیگر انتخاب‌ها مشخص شده بود.

به نظر می‌رسد پروانه نمایش این فیلم به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی برای اکران عمومی هم با انجام ممیزی‌های مدنظر شورا صادر شده است.

در «کوچه ژاپنی‌ها» مجید مظفری، فرهاد قائمیان، پیام احمدی‌نیا، رضا یزدانی، علی اوجی، شیدا یوسفی، نیکی مظفری، نفس بازغی و شقایق فراهانی بازی کرده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: «تو نمیتونی با پول همه چیز و همه کس و بخری یه روزی یه جایی یه شب یه وقتی یکی بالا سرته، کوچه ژاپنی‌ها.»

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش برای فیلم‌ «بیرو» به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی هم پروانه نمایش صادر کرده است. 

«بیرو» براساس زندگی علیرضا بیرانوند است که در جشنواره فیلم فجر سال قبل رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی بیرو کوچه ژاپنی ها کوچه ژاپنی ها پروانه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد

طبق اعلام مایکروسافت، آزمایش عمومی ویژگی‌های جدید کوپایلت ویندوز ۱۱ متوقف شده است. این شرکت می‌گوید: «باتوجه‌به بازخورد‌های کاربران، تصمیم گرفته‌ایم انتشار قابلیت‌های کوپایلت را به‌طور موقت متوقف کنیم تا آنها را بیشتر بهبود دهیم.» کاربرانی که اکنون کوپایلت را دراختیار دارند، همچنان می‌توانند از آن استفاده کنند و مایکروسافت به توسعه‌ی ایده‌های جدید برای اعضای اینسایدر ویندوز ادامه می‌دهد.

برگزاری رویداد هوش مصنوعی مایکروسافت در ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت)، زمان مناسبی برای نمایش جزئیات کامل‌تر برنامه‌های آینده‌ی این شرکت به‌نظر می‌رسد. با شعار «۲۰۲۴؛ سال کامپیوتر‌های هوش مصنوعی» و معرفی کلید جدید کوپایلت برای کیبوردها، انتظارات از مایکروسافت افزایش یافته است.

انتظار می‌رود سرفیس‌های جدید با پردازنده‌ی اسنپدراگون ایکس الیت عرضه شوند و رقیبی برای مک بوک ایر M۳ اپل و حتی مدل‌های پرو باشند.

ازجمله ویژگی‌های جدید ویندوز که در دست توسعه قرار دارند، می‌توان به اپلیکیشن هوش مصنوعی File Explorer اشاره کرد که شباهت‌هایی به قابلیت تایم‌لاین قدیمی ویندوز ۱۰ دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های گذشته‌ی خود را مشاهده کنند.

از قابلیت‌هایی که مایکروسافت اخیراً در نسخه‌ی پیش‌نمایش کوپایلت آزمایش کرده است، می‌توان به انیمیشن آیکون نوار وظیفه برای نمایش آماده به کار بودن دستیار هوش مصنوعی و امکان دریافت خلاصه‌ی متون با هوش مصنوعی با بردن نشانگر موس روی آیکون کوپایلت اشاره کرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران