Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح مرکز فرماندهی و پایش پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) که با حضور فرمانده و مدیران عامل مجموعه های قرارگاه برگزار شد اظهار داشت: همه افرادی که در منظومه افتخارآفرین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراحل مختلف طراحی، ساخت و اجرای پروژه‌ها نقش دارند مفهوم جنگ اقتصادی را در شرایط حساس فعلی تاریخ کشور، به خوبی درک کرده‌اند و خود را با الگو و مدل یک جنگ واقعی تطبیق داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط اقتصادی امروز، از کار نینداختن چرخ‌های اقتصادی و سازندگی کشور که عموماً قرارگاه در بخش‌های مختلف آن مشغول به فعالیت و تلاش است کاری خارق العاده و منحصر بفرد جلوه می کند و نشان‌ می‌دهد که نصرت خداوند متعال در این عرصه جریان دارد.

فرمانده کل سپاه در ادامه بیان داشت: آنچه در عملکرد قرارگاه نمایان و دیده می‌شود درخشش دانش و فناوری در کنار اراده و ایمان است و بحمدالله شادابی و طراوت در مجموعه قرارگاه، هم در ستاد و هم در پروژه‌ها برقرار است و رعایت انضباط کاری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و یافتن ارزانترین و سریع ترین راه برای اجرای پروژه‌های کشور در این مجموعه جلوه مطلوبی دارد.

سرلشکر سلامی با اشاره به گستره ماموریتی و حوزه های کارکردی قرارگاه در سراسر کشور افزود: قرارگاه با ۳۱۵ پروژه فعال، در تمام جغرافیای کشور حضور دارد و این امر ایجاب می‌کند که نظارت بر این پروژه‌ها بر اساس آخرین علوم ارتباطات و اطلاعات و به صورت فناورانه‌ای صورت پذیرد تا مدیران مجموعه به صورت برخط و مستمر از روند اجرای پروژه‌ها مطلع باشند.

فرمانده کل سپاه با تمجید از اقدام قرارگاه در راه‌اندازی مرکز فرماندهی و پایش پروژه‌های عمرانی خود بیان داشت: نظارت بر پروژه‌ها صرفاً یک کار کنترلی نیست بلکه یک کار هدایتی و مدیریتی است و باعث ایجاد انگیزه در کارکنان و سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها می‌شود و همدلی و همراهی در سطوح مختلف سازمان را به همراه دارد.

در ابتدای این مراسم نیز سردار سرتیپ پاسدار سید حسین هوش‌السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ضمن اشاره به اهداف راه‌اندازی مرکز فرماندهی و پایش پروژه‌های قرارگاه گفت: به دلیل پهنه گسترده کاری قرارگاه و ضرورت پایش لحظه‌ای پروژه‌ها، این مرکز راه‌اندازی شد و بر اساس آن، امکان ارتباط صوتی و تصویری به صورت برخط و زنده با پروژه‌های مهم و تأثیرگذاری که در طرح ۵۰ در ۵۰ در دستور کار قرارگاه است فراهم می‌باشد.

شایان ذکر است در این مراسم، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت برخط با پروژه‌هایی از قبیل کارگاه ساخت کشتی سوم افراماکس، پروژه NGL3200 غرب کارون، طرح بزرگ آبرسانی غدیر، سد نرماب، پروژه بندر پارسیان و راه‌آهن خاش- زاهدان ارتباط برقرار کرد و طی گزارش مدیران این پروژه‌ها در جریان مراحل پیشرفت کار قرار گرفت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین سلامی سد نرماب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین سلامی سد نرماب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین سلامی سد نرماب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قرارگاه سازندگی خاتم فرمانده کل سپاه خاتم الانبیاء ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران،  چندپروژه‌ بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموع تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج با حضور علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان ، معاونین فرمانداری فیروزکوه افتتاح شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در خصوص افتتاح پایگاه بهداشتی آل یاسین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسئولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه سیتی اسکن این بیمارستان اظهار داشت: مجموع سیتی اسکن بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان بیان نمود و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان  در مسیر سه استان می‌باشد و در تصادفات جاده ای ، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمترو دقت بالاتری  دارد بسیار مورد نیاز بوده،  افتتاح شده است.

این مقام مسئول در رابطه با مرکز سراج نیز بیان داشت: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی  به صورت ساختارهای یکپارچه هستند ، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدواریم با کمک مسئولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم  درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی شهرستان ابراز امیدواری کرد و اذعان داشت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسئولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشالله در آینده نزدیک شاهد حضور  هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد