Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که نمایشگاه خواهرخواندگی و دستاوردهای شهرداری در حال برگزاری است، گفت: این مساله مهم و ضروری است که ما در استفاده از ظرفیت‌های نوین و نوآورانه عقب هستیم و این در حالی است که با استفاده از دیپلماسی پارلمانی می‌توانیم این مساله را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در زمینه دیپلماسی مدیریت شهری با عقب‌ماندگی مفرطی مواجه هستیم و این همایش نقش زیادی در فعال کردن ظرفیت‌ها، تولید و تجمیع ظرفیت‌ها و رساندن توانمندی‌های ما به گوش جهانیان دارد.

نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که اینگونه همایش‌ها زمینه را برای تعامل بین‌المللی بین شهرهای خواهرخوانده و کلانشهرها به خوبی فراهم می‌کند، اظهار کرد: از این اقدام شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان این‌که ما از عملکرد شهرداری در گوشه و کنار شهر خبر داشتیم اما نمایشگاه جامعی برای معرفی دستاوردها و برنامه‌های شهرداری اجرا شده، گفت: نمایشگاهی جامع از همه عملکردهای مناطق، ستاد و صف برگزار شده که عملکرد شهرداری را در همه زمینه‌ها به خوبی به تصویب کشیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرویز سروری دیپلماسی مدیریت شهری ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران