Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@22:42:44 GMT

سخن امیر تاجیک با مسوولان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۲۳۰۴

سخن امیر تاجیک با مسوولان

یک خواننده می‌گوید، امروزه خوانندگان بیشتر ذوق دیده شدن دارند تا ارائه کار خوب.

به گزارش ایران اکونومیست، امیر تاجیک سپس خطاب به مسوولان گفت: مسوولان باید نگاه مثبتی به موسیقی حرفه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به دوران طلایی موسیقی برگردیم که خوانندگان، هنر خوانندگی، سواد موسیقی، توانایی درک مخاطب و شناخت از ادبیات غنی فارسی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از افرادی که امروزه به عنوان خواننده روی صحنه‌ها حاضر می‌شوند، فقط ذوق دیده شدن دارند تا اینکه بخواهند به عنوان هنرمند کاری ارائه کنند.

وی تصریح کرد: مسوولان باید به ممیزی‌ها توجه بیشتری داشته باشند. وقتی مخاطب شما ۸۰ میلیون ایرانی است، باید با توجه و شناخت بیشتر کارتان را ارائه کنید.

تاجیک که در رادیو صبا صحبت می‌کرد، درباره وضعیت فعلی موسیقی توضیح داد: من امروز ناراحت موسیقی و ادبیات کشورم هستم. متاسفانه الگوی خوبی برای موسیقی کشورمان نداریم و برخی کارهایی که ارائه می‌شود کپی برداری از کارهای خارجی است. خروجی کنسرت‌های ما آهنگ‌های ترکی، غربی و یونانی است و آهنگسازهای غنی ما به خاطر بی‌توجهی مسوولان کنار گذاشته شده‌اند و این ضربه بدی به موسیقی خواهد زد. من این مساله را بارها در جلسات مختلف در صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد به گوش مسوولان رساندم که باید این مشکلات ریشه‌یابی شود چون موسیقی یک ابزار غنی در فرهنگ است که می‌توان از آن به بهترین شکل در فرهنگ سازی استفاده کرد.

این خواننده در ادامه گفت: متاسفانه الگوها تغییر کرده است و زمانی که پول به عنوان یک مرجع مطرح باشد بسیاری از چیزها نادیده گرفته می‌شود.

«صباهنگ» عنوان برنامه موسیقی محور رادیو صباست که دوشنبه، ۱۳ تیر با امیر تاجیک خواننده، درباره وضعیت موسیقی کشور گفت‌وگو کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: امیر تاجیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امیر تاجیک امیر تاجیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

به گزارش خبرورزشی، این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!