Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران در پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

به گزارش ایران اکونومیست، در متن پیام محسن منصوری آمده است: رشد گسترده پدیده شهرنشینی، همراه با نگاه اولویت‌دار دولت به موضوع عمران روستایی بیش از پیش اهمیت نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور را نمایان کرده تا به مدد تلاش و همت کارکنان خدوم این دو نهاد شاهد ارتقاء کمی و کیفی سطح زندگی و توسعه رفاه و آسایش عمومی در مناطق شهری و روستایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و امیدآفرینی در میان مردم، می طلبد تا شهرداری‌ها و دهیاری ها بیش از پیش پیگیر رفع مشکلات مردم در مناطق شهری و روستایی باشند. از سوی دیگر اقدام اثرگذار دولت در جهت هدفمندی و مردمی سازی یارانه ها، نقش اثرگذار نهادهای مزبور به منظور تحقق سیاست های دولت را دو چندان می کند.

این پیام می‌افزاید: نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در رفع مشکلات استان تهران به عنوان ام القری جهان اسلام که همواره در امور مختلف الگویی برای کشور می باشد؛ نقش تعیین کننده و غیرقابل انکاری است و باید با تلاش مستمر این نهادها شاهد توسعه و پیشرفت شهرها و روستاهای استان باشیم.
 
۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری»  فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، و دهیاری‌ها است، که ضمن گرامیداشت این روز، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداریها و دهیاری‌های استان تهران تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم و توفیق روز افزودن و سلامتی آنها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم. امید که با تلاش و پشتکار شما، شاهد اعتلای شهرها و روستاها استان تهران بوده و در این راستا الگوساز برای کشور و منطقه باشیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران ، دهیاری‌ها ، شهرنشینی ، هدفمندی یارانه‌ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران دهیاری ها شهرنشینی هدفمندی یارانه ها شهرداری ها و دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت غمبار و تاسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما