Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@11:57:39 GMT

واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به تغییر اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۲۴۶۸

واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به تغییر اسکوچیچ

عضو هیات رئیسه فدراسیون هر گونه شایعه در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی را رد کرد.

به گزارش مشرق، بهرام رضائیان در خصوص جلسه هم‌اندیشی فرهنگی باشگاه‌های فوتبال اظهار داشت: سازمان لیگ و فدراسیون با هماهنگی وزارت ورزش برنامه‌های جامع و کاملی برای فصل جدید دارند، مهم‌ترین و اجرایی‌ترین بخش فوتبال کشور باشگاه‌ها هستند و فدراسیون فوتبال مقدمات لازم را با هماهنگی وزارت ورزش فراهم کرده تا ان‌شاءالله باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی در کنار هم بتوانیم در کنار هواداران پرشور در لیگ آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنیم تا مردم لذت بیشتری ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد شایعات تغییر دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: هیچ تغییری در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انجام نمی‌شود، به همین صراحت! فضای مجازی فضایی آزاد است و همه می‌توانند اظهارنظر کنند، ولی تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده و قرار نیست بیفتد. در آینده هم به صراحت گفتم هیچ گونه تغییری در مورد سرمربی تیم ملی اتفاق نمی‌افتد.

وی در مورد برپایی اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در اروپا پیش‌بینی شده دو بازی دوستانه خیلی خوب انجام می‌شود. یکی از گزینه‌ها اتریش است، در هر صورت ما یک طرف قضیه هستیم و تیم‌هایی هم که می‌خواهند با ما بازی کنند باید ببینیم در کدام کشور می‌توانیم راحت‌تر با آنها بازی کنیم. دنبال این کار هستیم و ان‌شاءالله به سرانجام می‌رسد و آن را قطعی می‌کنیم.

رضائیان  در خصوص بحث البسه تیم ملی تصریح کرد: فرایند قانونی انجام شده،‌ مکاتبات صورت گرفته، دو شرکت ایرانی و خارجی داریم که هر دو در داخل فعالیت می‌کنند. در حالی رسیدن به نتیجه نهایی هستیم تا الان با هیچ شرکتی قرارداد بسته نشده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد صحبت‌های عزیزی خادم پیرامون بحث 10 میلیارد تومان با مجوز وزارت ورزش که روی برکناری‌اش تاثیرگذار بود و همچنین اعضای فدراسیون را خائن نامید، گفت: اتفاقی بوده که گذشته و من اصلا قصد ورود به آن را ندارم. دیروز سخنگوی فدراسیون صحبت کرد، در هر صورت هر کسی در هر فضایی می‌تواند اظهارنظر کند. او هیات رئیسه را خائن نامید، ولی به هر صورت این اتفاق افتاد. فدراسیون وارد مسئولیت جدیدی شده و مجمع هم آن اتفاقات را تایید کرده، برای همه به خصوص عزیزی خادم در مسیر جدید آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید:

آغاز چالش اسکوچیچ با تیم‌های لیگ برتری‌/ اردوی خارج از فیفادی تهدید یا فرصت؟

رضائیان در مورد تخلفات گذشته عزیزی خادم اظهار داشت: بازگشت به گذشته برای فوتبال خوب نیست، فوتبال وارد مسیر جدیدی شده، چند وقت دیگر باید به جام جهانی برویم. از همه خواهش می‌کنم به تیم ملی کمک کنند، پرداختن به حاشیه هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند. همه باید در کنار تیم ملی باشیم که عشق مردم است. تنش‌ها را کنار بگذاریم. وارد حاشیه نشویم. این حواشی شاید برای زمان کمی جذاب باشد اما واقعا کمکی به ما نمی‌کند. از همه خواهش می‌کنم به فوتبال بپردازند تا مردم در جام جهانی خوشحال باشند.

وی در مورد اینکه آیا خزانه فدراسیون پر شده، گفت: ماهیت فوتبال ما درآمدزا است و می‌تواند درآمد خودش را داشته باشد و به امورات خودش بپردازد. سرمایه زیادی در فیفا داریم اما با تحریم‌های ناجوانمردانه روبرو هستیم. از همان محلی که تمام کشورهای دنیا در دنیا سرمایه‌گذاری می‌کنند و سرمایه‌ای که در فیفا است ما نمی‌توانیم استفاده کنیم. از حمایت دولت و مجلس تشکر می‌کنم، در سال جام جهانی هستیم،‌ قرار بود مساعده 55 میلیاردی مصوب مجلس از طریق سازمان برنامه و بودجه پرداخت شود. امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد.

رضائیان در مورد اینکه آیا قصد ثبت نام در انتخابات فوتبال را دارد عنوان کرد: نه، قصد ندارم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه فدراسیون اعلام کرده مربیان تیم ملی حق فعالیت در باشگاه‌ها را ندارند، کریم باقری پرسپولیس را انتخاب کرده، علی اصغر قربانعلی پور قرار بود به نساجی برود و با حضورش موافقت شد، اما مهرداد خانبان در تیم ملی و پرسپولیس همزمان فعالیت دارد و امروز هم به عنوان نماینده کادر فنی در سمینار فیفا حضور داشته، گفت: به صراحت به او اعلام کردیم بین پرسپولیس و تیم ملی باید یکی را انتخاب کند. اسکوچیچ اعلام نیاز کرده، پرسپولیس و تیم‌های دیگر همیشه با تیم ملی همکاری کرده‌اند، ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد. ان‌شاءالله او تیم ملی را انتخاب می‌کند، در آخرین اردو خانبان به تیم ملی اضافه شد و با اسکوچیچ هماهنگ بود، اما سیاست فدراسیون فوتبال این است که با هر مربی‌ای که همکاری می‌کند فقط در تیم ملی باشد تا شک و شبهه‌ای به وجود نیاید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت دراگان اسکوچیچ تیم ملی فدراسیون فوتبال سازمان لیگ هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جام جهانی شهاب عزیزی خادم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت عضو هیات رئیسه فدراسیون فدراسیون فوتبال ان شاءالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: در نامه کیومرث هاشمی خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: «همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادار نماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام تر پیگیری خواهد کرد.»

کد خبر 849133 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال