Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص آمادگی گیتی پسند اظهار داشت: وضعیت تیم بسیار خوب است. بازیکنان تا 80 درصد آماده شده‌اند. وارد فاز بازی‌های دوستانه شده‌ایم تا بتوانیم در این بازی‌‌ها هم خودمان را محک بزنیم و مشکلات را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر اوضاع خوب پیش می‌رود و مشکلی نیست. امیدوارم فصل خوبی پیش روی‌مان باشد.

وی در ادامه در خصوص تیم‌های مدعی در لیگ برتر فوتسال و نظریه «دو قطبی شدن» فوتسال گفت: فوتسال دو قطبی شده؟ من با این نظریه مخالفم. در چند سال اخیر چنین چیزی از بین رفته و در لیگ پارسال هم مشاهده کردیم که تیم‌های زیادی مدعی هستند. این مساله جای خوشحالی دارد که 4 یا 5 تیم شانس قهرمانی دارند. به نظرم در فصل جدید نیز به همین ترتیب مدعیان زیادی خواهیم داشت. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. به قرعه اعتقاد ندارم. نظر شخصی من این است که اصلا نباید به قرعه فکر کنیم. با شرایطی که داریم فکر می‌کنم می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

سرمربی گیتی‌ پسند درباره برنامه‌ ریزی لیگ امسال گفت: خود من همیشه نظرم روی کمک به تیم ملی بوده و همیشه هم اولویتم تیم ملی است اما به نظرم می‌شد برنامه کامل‌تری داشت. این نوع برنامه‌ریزی به باشگا‌ها آسیب می‌زند. دو ماه از زمان تعطیلی لیگ، بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها نیستند. نکته‌ای که باعث آسیب‌زنی به باشگاه‌ها می‌شود. باید باشگاه‌ها را هم در نظر گرفت تا علاوه بر سود بردن تیم ملی، باشگاه‌ها به راحتی کار خود را پیش ببرند اما همان طور که گفتم اولویت من همیشه کمک به تیم ملی بوده است.

کشاورز درباره جام ملت‌های پیش رو اظهار داشت: همیشه بازی‌های بین‌المللی سخت است. چه جام ملت‌ها و چه جام جهانی. مردم ما توقع نتایج خوب دارند و ما هم همیشه آقای فوتسال آسیا بوده‌ایم. به جوانگرایی کاملا اعتقاد دارم و این مساله را اتفاق خوبی می‌دانم اما چه بهتر که اعتبار تیم ملی هم لطمه نخورد. هر دو مساله کنار هم می‌تواند باعث موفقیت‌مان شود.

وی در پایان در خصوص سرمربیگری وحید شمسایی در تیم ملی افزود: آقای شمسایی از بزرگان فوتسال است و کادر سرد و گرم چشیده‌ای با حضور مصطفی نظری دارد. فکر می‌کنم می‌توانیم شاهد اتفاقاتی خوب در تیم ملی باشیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد کشاورز تیم ملی فوتسال گیتی پسند باشگاه ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مجدداً به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم مایورکا پالما اسپانیا امشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

این مسابقه در وقت 40 دقیقه قانونی با تساوی 4-4 پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در 10 دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا - اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد