Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@06:30:03 GMT

رسمی؛ مهمت زکی چلیک به آاس رم پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۲۵۹۸

جالوروسی به طور رسمی خبر از خرید مهمت زکی چلیک داد

مهمت زکی چلیک از لیل به آاس رم پیوست.

طرفداری | با اعلام رسمی آاس رم، مهمت زکی چلیک به این باشگاه پیوست. این ملی پوش ترکیه‌ای قراردادی 4 ساله با آاس رم امضا کرده است و در این باشگاه پیراهن شماره 19 را بر تن خواهد کرد. چلیک در مصاحبه با سایت رم در مورد پیوستن به این به این باشگاه، گفت:

مفتخر هستم که برای چنین باشگاه بزرگی بازی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من جاه طلبی‌های زیادی دارم و می‌خواهم به این تیم کمک کنم تا موفق شود. من احساس می‌کنم که برای اینکار آماده هستم. هرگز تسلیم نخواهم شد و خواهید دید که همیشه که برای همه چیز خواهم جنگید.

گفته می‌شود که آاس رم برای به خدمت گرفتن این مدافع راست 25 ساله از لیل مبلغی در حدود 7 میلیون یورو هزینه کرده است. همچنین بندی در قرارداد چلیک قرار دارد که اگر او به باشگاه دیگری منتقل شود، مقداری از این مبلغ فروش به لیل خواهد رسید که طبق اخبار منتشر شده، این مقدار 15 درصد از مبلغ فروش خواهد بود. همچنین چلیک دستمزدی 2 میلیون یورویی در رم دریافت خواهد کرد. 

بیش‌تر بخوانید: غیر رسمی؛ مهمت زکی چلیک به آاس رم پیوست

اخبار داغ 

سیلوا بعد از تمدید با استقلال: حس میکنم در خانه هستم! کارلوس کی روش: رییس فدراسیون مصر به حیثیت و شرافت من توهین کرد بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی رقابت بایرن مونیخ و چلسی برای جذب دلیخت؛ لیگ برتر برای مدافع هلندی جذاب تر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهمت زکی چلیک آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ