Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:19:46 GMT

سپاه وعده خود به مردم زلزله زده هرمزگان را عملی کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۲۹۲۳

سپاه وعده خود به مردم زلزله زده هرمزگان را عملی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس ازبندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه روز گذشته در بازدید میدانی از روستاهای زلزله زده منطقه مهران بندرلنگه اعلام کرده بود با توجه به حجم وسیع تخریب منازل مسکونی و شدت گرما، تأمین کانکس‌های اسکان از ضروری‌ترین نیازهای مردم این روستاها میاست که تلاش می‌کنیم در اسرع وقت آن را تامین و در اختیار مردم قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز افزود: با پیگیری‌های انجام شده، حمایت بی‌دریغ فرمانده کل سپاه و همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه از عصر روز دوشنبه اولین سری از کانکس‌های اسکان به منطقه رسید و در حال جانمایی، نصب و تحویل به مردم است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: تعداد این کانکس‌های مسکونی ۴۰۰ واحد است که به سیستم سرمایشی مجهز می‌باشد.

تنگسیری گفت: با تلاش جهادی مجموعه فرماندهی بهداری ندسا امروز ظهر بیمارستان صحرایی ۲۴ تختی شهید فاطمی(ره) در روستای «سایه خوش» با تجهیزات لازم برپا و ۲ واحد سیار درمانی در روستاهای همجوار  بر اساس برنامه زمان‌بندی شده به صورت ایستگاهی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه  می‌کنند.

 

وی با تقدیر از مواکب مردمی اربعین بابت تامین غذای گرم و اقدامات خدماتی بیان کرد: منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تا رفع مشکلات ناشی از زلزله روزانه پنج هزار پرس غذای گرم را در دو نوبت ظهر و شب پخت و در بین مردم توزیع می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: هم زمان با نصب کانکس‌ها، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام جانمایی، نصب و آبرسانی نیز تا رفع کامل مشکل آب توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در حال انجام است.

 

تنگسیری با اشاره به اینکه اورژانس هوایی هوادریای ندسا در حال آماده باش است و در صورت نیاز اقدام می‌کند، گفت: تعداد قابل توجهی مخازن آب، کولر و یخچال به خانواده‌هایی که در حادثه زلزله این وسایل‌شان از بین رفته بود تحویل شده و برحسب نیاز و بررسی‌ها اگر لازم باشد مجددا کمک خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه جنس سپاه از مردم است و همیشه حامی حافظ منافع و مدافع مردم بوده تا آخر با تاکید ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا با مردم خواهد ماند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند زیرا همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های نظام اسلامی اعم از سپاه، بسیج، مواکب اربعین، ستاد بحران، استانداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی و غیردولتی مردم آسیب دیده را تنها نخواهند گذاشت و همه تلاش می‌کنند با هم افزایی و اقدامات جهادی و انقلابی بخشی از گرفتاری و آلام مردم را برطرف کنند.

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله هرمزگان فرمانده نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود