Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:04:19 GMT

انجام بیش از ۳۶۶۱ مورد بازرسی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۳۰۷۸

انجام بیش از ۳۶۶۱ مورد بازرسی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: برای تنظیم بازار و کنترل قیمت پس از مردمی‌سازی یارانه‌ها بیش از ۳۶۶۱ مورد بازرسی در استان انجام شده است.

علی اصغر صفری‌راد در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۲۱۳ مصوبه  برآیند بیش از ۱۵ جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوده است که به فرمانداران شهرستان‌های استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حوزه بازرسی و بررسی بازار و کنترل قیمت‌ها در راستای مردمی‌سازی یارانه‌ها، هدف اول این بود بازار کنترل شود در خصوص ذخایر کالاهای اساسی اقداماتی انجام شد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در راستای کنترل قیمت و تنظیم بازار استان بیش از ۴۰۰۹ تن برنج، ۴۰۸۰ تن شکر، ۸۴۰ تن روغن، بیش از ۱۰۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و بیش از ۱۳۳ تن گوشت قرمز توزیع شد.

صفری راد اضافه کرد: در بحث توزیع نهاده‌های دامی، ذرت ۳۴۵۰ تن، سویا ۱۱۳۰ تن و جو ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن توزیع شد و مشکلی در این راستا نداریم.

وی در خصوص موجودی و ذخایر کالای اساسی برای تنظیم بازار افزود: امروز موجودی کالاهای اساسی برای رعایت بالانس بازار، برنج ۱۰۵۱ تن، بیش از ۲۶۴ تن هم در حال حمل به استان داریم، ۶۱۸ تن شکر و بیش از ۹۵۵ تن در حال حمل به استان داریم.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: ۲۰۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان ذخیره داریم و باید از جهاد کشاورزی تشکر کرد.

صفری راد بیان کرد: با توجه به التهاباتی که در بازار به وجود آمد و نیاز بود آن را کنترل کنیم، با همکاری تعزیرات و صمت لرستان بیش از ۳۶۶۱ مورد بازرسی انجام شده و بیش از ۶۲ فقره انبارهای قاچاق کالا کشف شد و بیش از ۹۱ میلیارد تومان حجم این تخلفات بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نظارت و بازرسی طرح مردمی سازی یارانه کالاهای اساسی استانداري تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی سیزدهم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، اظهار کرد: اعتبار مربوط به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده پرداخت ۷۰ درصدی بوده که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جزء چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد