Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کامرانی فر در نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول گفت: در مسائل فرهنگی در باشگاه‌ها خیلی عقب هستیم، یکسری اتفاقاتی که مقابل مسائل فرهنگی رقم می‌خورد بیشتر در رسانه‌ها به آن پرداخته می‌شود و اتفاقات خوبی که در بحث فرهنگ و رفتارهای جوانمردانه در لیگ ما انجام می‌شود، خیلی کم دیده می‌شود در حالی که موضوعات فرهنگی باید از اولویت‌های اصلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تمام دنیا اتفاقات فرهنگی و مسائلی را که کنار فوتبال رخ می‌دهد بزرگ می‌کنند و به همه نمایش می‌دهند. آنها قبل از بازی کسانی را می‌آورند که شرایط خاص دارند و در رسانه‌های‌شان اینقدر به کارهای بزرگی که در بحث فرهنگی باشگاه‌ها انجام می‌شود می‌پردازند که بعضی وقت‌ها فراتر از فوتبال است، اما متأسفانه ما این کار را در ایران انجام نمی‌دهیم. درخواست من این است که بیشتر به این مسائل توجه کنیم و عزیزانی که در بخش فرهنگی کار می‌کنند بیشتر توجه کنند و کنار کارهای خوبی که در بحث مسائل فنی انجام می‌شود به بحث‌های فرهنگی هم بیشتر توجه کنند. حلقه گمشده فوتبال ما عدم توجه به مسائل فرهنگی است و اگر با عینک تیزبین نگاه کنیم این مسائل را زیاد در فوتبال داریم. باید با هم طوری رفتار کنیم که اتفاقات مثبت بیشتر دیده و رسانه‌ای شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: زمانی که یک اتفاق خوبی در مجموعه فوتبال بیفتد، نگاه‌ها به فوتبال عوض می‌شود و می‌توانیم از این فرصت‌ها در جهت رشد فوتبال و ورزش‌مان بیشتر استفاده کنیم. ان‌شاالله همه با هم شرایط خوبی برای فوتبال کشورمان مهیا کنیم. درخواست من این است که مسائل فرهنگی را بزرگ کنید، چون همه نقش مهمی در فوتبال این کشور داریم.

کامرانی فر درباره خروج اسم هواداران تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی قطر گفت: دو بخش در این زمینه داریم. کسانی که از سایت مربوط به فیفا و از طریق لینک فدراسیون فوتبال ایران خرید بلیت کردند و سپس با قرعه کشی اسامی آنها اعلام شد مشکلی وجود ندارد. در همین بخش نیز از فیفا خواستیم دوباره بلیت در اختیارمان قرار دهند که با آن موافقت شد تا مرحله دوم نیز برای خرید بلیت اقدام کنند.

او تاکید کرد: بخش دیگری از هموطنان نیز از طریق فیفا ثبت نام کرده اند. آنهایی که در لیست فیفا ثبت نام کرده اند باید از کارت بین المل بانکی خود و صرفاً به اسم خود خرید بلیت کنند که تعدادی از انها کارت را نداشتند که فیفا آن را قبول نکرده است. البته ما موضوع را به اطلاع فیفا رسانده ایم که آنها شفاهی رد کردند و حالا باید ببینیم نامه کتبی به کجا می‌کشد. کسانی که در سایت فیفا اقدام به خرید بلیت کرده اند می‌دانستند نباید با کارت دیگری خرید کنند.

کامرانی فر درباره صحبت‌های شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس معزول پیشین فدراسیون مبنی بر اینکه او به عزیزی خادم گفته است جلسه ۲۸ بهمن ماه را قبول ندارد اما او به احترام هیأت رئیسه بیاید و همان جا حکم عزل او صادر شد، گفت: من درباره صحبت‌های او به دلیل اینکه قرار است سخنگوی فدراسیون حرف‌ها را بزند ورود نمی‌کنم.

او درباره برگزاری مکاتبات برای بازی دوستانه ایران و اروگوئه گفت: اردوی خیلی خوب تقریباً نهایی شده است. تیم ملی ایران در شهریورماه و اوایل مهر ماه اردو می‌زند. یکی از کشورها اتریش است و دو بازی خیلی خوب در فیفا دی همان بازه خواهیم داشت.

کامرانی فر در خصوص ثبت نام برای تصدی پست ریاست فدراسیون ادامه داد: من لحظه به لحظه در حال چک کردن این روند هستم. از امروز نام نویسی آغاز شده است. تا این لحظه کسی مراجعه است. ما تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه هفته آینده بدون تعطیلی نام نویسی را انجام می‌دهیم.

کد خبر 5531266

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی بسکتبال کشتی آزاد تکواندو هندبال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس ریکاردو ساپینتو کامرانی فر مسائل فرهنگی خرید بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده