Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان چرداول اظهار کرد: قطعاً بازسازی واقعه غدیر، بر قشری که این برنامه را اجرا می‌کنند و هم کسانی که در اجرای آن حضور خواهند داشت، تاثیرگذار خواهد بود و برکات زیادی در استان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر در قالب کار هنری، ماندگارتر و تاثیرگذارتر خواهد بود، بیان کرد: اربعین حسینی، یک توفیق الهی است که باید از این فرصت، هم در بحث معنوی و خادمی زوار اربعین و هم در بحث اقتصادی، رونق و توسعه استان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه بهترین زمینه پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی در شهرستان چرداول وجود دارد، گفت: لازم است که در این شهرستان برای آشپزخانه مکانی تهیه شود، استان‌های معین که ۱۳ استان هستند، در بحث زیرساخت‌های استان پای کار آمده‌اند و امروز این کار در استان شروع شده و در امر جاده سازی فعال شده‌اند.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه آشپزخانه‌ای در چرداول با همکاری استان‌های معین زده شود و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه در ورودهای چرداول راه اندازی گردد، گفت: جای استراحت در زمان ورود زائران به کشور نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که زائران در هنگام ورود به کشور، با استراحت کامل بتوانند راهی شهرهای خود شوند.

وی با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های اربعین در شهرستان چرداول تصریح کرد: تعدادی از ورودی‌های مرز مهران، زائرین عراقی امام رضا (ع) هستند که پیاده روی می‌کنند، این زوار مهمان امام رضا (ع) هستند که لازم است در زیرساخت‌ها نیز ارائه خدمات به زوار امام رضا (ع) در طول ایام سال در نظر گرفته شود.

کد خبر 5531304

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا آمار کرونا زلزله خراسان رضوی اردبیل مشهد شیراز بیرجند آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد