Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:48:18 GMT

مستند شیرین ابوعاقله امشب پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۳۷۶۱

مستند شیرین ابوعاقله امشب پخش می‌شود

مستند «شهیده شیرین ابوعاقله» کاری از دفتر نمایندگی سازمان صداو سیما در لبنان، سه شنبه ـ ۱۴ تیرماه ـ ساعت ۲۲:۲۰ از قاب شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مستند روایتی از گوشه‌های زندگی شیرین ابوعاقله خبرنگار شهید فلسطینی است؛ به بیان دیگر روایتی از داستان زندگی و تلاش شیرین ابوعاقله، خبرنگار شهید فلسطینی، یکی از اولین نسل از خبرنگاران میدانی شبکه الجزیره است که عمر خود را صرف رساندن اخبار فلسطین به جهان کرد و در نهایت به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرین ابوعاقله در سال ۱۹۷۱ در فلسطین به دنیا آمد و مدرک لیسانس روزنامه‌نگاری و رسانه را از دانشگاه یرموک اردن اخذ کرد. چندی پیش، نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به منطقه «جنین»، در شمال کرانه باختری، وی را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، از فاصله ۱۰۰ تا۱۵۰ متری به شهادت رساندند.

مستند «شهیده شیرین ابوعاقله» امشب به مدت ۱۸ دقیقه ساعت ۲۲:۲۰ پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیرین ابوعاقله شیرین ابوعاقله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در شهر و مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن، راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحت عنوان «همراه با غزه باعزت... آماده باش و بسیج عمومی» برگزار شد.

مردم استان صعده با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شدند و خشم خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین فریاد زدند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، راهپیمایی در ۲۲ نقطه دیگر این استان شمالی یمن در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی و اسلامی و همدستی آنها را در جنگ و نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین که بیش از ۲۰۰ روز است با حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می‌شود، محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین در بیانیه پایانی خود بر حمایت از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در قالب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» تأکید و افزایش و تشدید این عملیات‌ها را در کنار تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

کد خبر 6089177

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»