Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@00:28:59 GMT

درگیری و قتل در جشن عروسی!

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۳۸۰۳

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و ۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در مراسم جشن عروسی در سیرجان، کم تر از ۷۲ ساعت دستگیر شدند. ناطقان: سرهنگ امیرسبتکی گفت: ۱۰ تیر ماه در پی اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مراسم جشن عروسی در یکی از تالارهای پذیرایی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، بدون فوت وقت، واحد های گشتی به محل وقوع اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  او می گوید: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد، تعدادی از افراد حاضر در این جشن عروسی با یکدیگر درگیر و یک نزاع دسته جمعی شکل می‌گیرد و ۲ جوان از ناحیه گردن و شکم با ضربات چاقو مجروح شده و یکی از مجروحان هنگام انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و ضارب و تعدادی از عاملان این نزاع نیز فورا از محل متواری می‌شوند.

به گفته فرمانده انتظامی سیرجان پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع آغاز شد و در این رابطه با تلاش تیم هایی از پلیس آگاهی، امنیت عمومی و سایر رده ها عامل وقوع قتل و ۷ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی، شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در سطح شهر دستگیر شدند.

او می گوید: تحقیقات پلیسی پلیس سیرجان با دستورات تخصصی مقام قضایی برای روشن شدن علت دقیق و چگونگی ماجرا و انگیزه نزاع دسته جمعی در جشن عروسی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، کمتر از ۷۲ ساعت به نتیجه رسید.

به گفته او علت و انگیزه این نزاع دسته جمعی که متاسفانه منجر به قتل هم شد، اختلاف و درگیری قبلی بین چند نفر و وقوع نزاع بین آن‌ها بوده است که در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: مشرق برچسب ها: درگیری ، قتل ، جشن عروسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درگیری قتل جشن عروسی نزاع دسته جمعی جشن عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند