Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در بازدید از کارخانه ماشین سازی پارس گچساران، اظهار داشت: مشکلات این کارخانه نیز قطعا بررسی و در مجلس مطرح می شود.

رئیس کارخانه ماشین سازی گچساران گفت: کارخانه ماشین سازی چهار شعبه در کشور دارد که ماشین سازی پارس یکی از آنهاست که سال ۸۷ به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیرومند با بیان اینکه در این کارخانه ۱۱۰نفر به صورت مستقیم فعالیت می کنند، افزود: در صورت تامین زیرساخت های لازم در این کارخانه می توان اشتغالزایی آن را به ۴۰۰نفر افزایش داد. 

وی عنوان کرد: تاکنون در این کارخانه ۴۰هزار تن سازه فلزی تولید و روانه بازار شد.

رئیس کارخانه ماشین سازی گچساران ابراز داشت: این کارخانه به دلیل بدهی انباشته و معارض تاکنون چند بار مهر و موم شد که انتظار می رود رفع این موضوع را در دستور کار قرار دهید. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یاسوج کارخانه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان