Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده بزرگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در قالب ورزش کارگری با رقابت ۶۰۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی، برترین های خود را شناخت.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات روز گذشته (۱۳ تیرماه) با حضور مدیران نیشکر در سالن ورزشی این شرکت برگزار و در پایان از تیم‌های برتر تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این جشنواره‌ها و مسابقات با هدف ترویج فرهنگ سلامت، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره،  ۶۰۰ ورزشکار در سه رده سنی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، شطرنج ، شنا، آمادگی جسمانی و فوتسال  با یکدیگر به رقابت پرداختند 

در بخش تیمی در بخش آقایان، کشت و صنعت میرزا کوچک خان بر سکوی اول ایستاد، نیشکر امیرکبیر دوم شد و تیم امام خمینی (ره) مقام سوم را به دست آورد.

در بخش بانوان نیز کشت و صنعت میرزا کوچک خان اول شد، نیشکر امیرکبیر مقام دوم را کسب کرد و شرکت سدادفام در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند