Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:52:54 GMT

نحوه پرداخت نذورات «عید قربان» به مددجویان کهریزک

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۴۲۱۰

نحوه پرداخت نذورات «عید قربان» به مددجویان کهریزک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی احمدی تنکابنی به بیان نحوه پرداخت نذورات عید قربان به مددجویان مؤسسه خیریه کهریزک پرداخت و با بیان اینکه آسایشگاه خیریه کهریزک به مناسبت عید سعید قربان با برپایی برنامه‌های فرهنگی هنری میزبان خیرین و مردم خداجو خواهد بود، اظهار کرد: سالیان متمادی است مردم متدین و خیرخواه شهرمان، مسیر کهریزک را به نیکی یافته‌اند و با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد، نذورات و قربانی‌هایشان را به مددجویان اهدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آن دسته از نیکوکارانی که قادر به شرکت و حضور در مراسم عید در محل آسایشگاه نیستند نیز می‌توانند از طریق راه‌های مجازی، مؤسسه خیریه کهریزک را یاری کنند، ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.kahrizakcharity.com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری هدایا و نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسر کشور داشته باشند.

به گفته احمدی تنکابنی، جشن بزرگ «عید سعید قربان» از نخستین ساعات بامداد روز یکشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی مؤسسه خیریه کهریزک همچنین این را هم گفت که از هم اکنون تمهیدات لازم جهت برپایی جشن بزرگ و ملی عید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک انجام شده و دام زنده و بهداشتی به اندازه کافی در آسایشگاه خیریه کهریزک تأمین شده است تا خیرین بتوانند با هر توان مالی و حتی با خرید گوسفند اشتراکی با خیالی آسوده شاهد ذبح آن در کشتارگاه صنعتی و بهداشتی آسایشگاه خیریه کهریزک باشند.

احمدی تنکابنی در پایان سخنان خود در خصوص اجرای برنامه‌های هنری و اجرایی کهریزک افزود: امسال علاوه بر برنامه هر ساله، اجرای طواف نمادین خانه خدا توسط توانخواهان آسایشگاه، در تلاش هستیم تا جشنواره فرهنگی هنری عید سعید قربان را باشکوه‌تر از هر سال و با برپایی غرفه‌های متعددی از جمله فروش صنایع دستی توانخواهان، غرفه‌های پایش سلامت، غرفه‌های مختلف عرضه و پخت غذا، اجرای سرودهای جمعی مددجویان، دف‌نوازی ویژه روز عید، اجرای مسابقه، نقاشی روی صورت ویژه کودکان را با همراهی اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر، مسئولان کهریزک، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار کنیم.

کد خبر 5531357 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد عید سعید قربان شهرداری تهران شورای شهر تهران زلزله آلودگی هوا علیرضا زاکانی حج تمتع شورای شهر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران شهردار تهران سازمان حج و زیارت دادستانی تهران نظام رتبه بندی معلمان کمیته امداد امام خمینی آسایشگاه خیریه کهریزک عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها