Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@09:55:32 GMT

تمهیدات وزارت گردشگری درمورد سفر ارزان قیمت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۴۲۴۵

تمهیدات وزارت گردشگری درمورد سفر ارزان قیمت

به گزارش قدس آنلاین، وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در حاشیه رونمایی از پلتفرم «بزنیم بریم» و معرفی دیگر دانش‌بنیان‌ گردشگری و صنایع دستی، درباره این‌که بهمن سال گذشته این پلتفرم در راستای برقراری سفر ارزان معرفی شد و چندباری هم وعده برقراری سفرهای ارزان داده‌ شد، اما نه آن پلتفرم درباره سفر ارزان است و نه اقدامی در این راستا تا کنون از سوی وزارتخانه انجام شده است، گفت: سفر ارزان چه داخلی و چه خارجی، یکی از راهبردهای ما است، حتی سفر مردم به کشورهای همسایه و آمدن گردشگران همسایه به ایران نیز از جمله این راهبردها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس در چند روز اخیر با صحبتی که با طرف‌های تاجیک و ازبکستان داشتیم و تفاهم‌هایی که انجام شد، پیگیر هستیم تا سفر زمینی ارزان‌قیمت برای مردمی که می‌خواهند از ایران به تاشکند، دوشنبه، سمرقند، بخارا و ترکمنستان و مرو بروند، برقرار شود.

او افزود: این مناطق جاذبه‌های گردشگری جهان اسلام و منطقه بزرگ فارسی‌زبان‌ها مربوط هستند، فقط باید مشکلات روادید و سیستم حمل و نقل در این مسیرها حل شود.

ضرغامی به پیگیری برقراری سفرهای ارزان زمینی بین ایران و عراق نیز اشاره کرد و گفت: عراق، ظرفیت اول گردشگری ما است، برقراری سفر ارزان بین تمام کشورهای همسایه به اقداماتی نیاز دارد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از تغییر سیاست اعطای تسهیلات بانکی با هدف توسعه مراکز اقامتی ارزان‌قیمت تر برای توسعه سفرهای ارزان خبر داد و گفت: درباره سیاستگذاری اعطای وام و تبصره ۱۸، تغییر شیفتی به سمت مراکز اقامتی ارزان‌تر داریم و اولویت ما و سهم بزرگ تسهیلات برای هتل‌های ۴ و ۵ ستاره نخواهد بود، ضمن این‌که آن هتل ها هم استفاده لازم را از این تسهیلات خواهند داشت، اما به سمتی می‌رویم تا مراکز اقامتی ارزان‌تر، حتی مهمانپذیرها و بوم‌گردی‌ها که ظرفیت لازم را دارند با این تسهیلات بتوانند، رونق پیدا کنند.

ضرغامی ادامه داد: سفر ارزان‌قیمت مسائل خود را دارد اما درباره پلتفرم «بزنیم بیرون» _ که از سوی یک استارت‌اپ جوان آماده شده است _ قرار است تصمیم‌گیری و انتخاب سهل شود و تنوع و قدرت انتخاب و مقایسه بالا برود بنابراین دیگر لازم نیست برای تصمیم‌گیری، وقت و هزینه بیشتری صرف کرد، این‌ها همه به یک سفر ارزان‌تر کمک می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی سفر ارزان قیمت گردشگری برقراری سفر ارزان قیمت سفر ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است