Web Analytics Made Easy - Statcounter

«میت رامنی» بازنده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا، نسبت به آینده و گزینه های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا ابراز ناامیدی کرد و با هشدار نسبت به احتمال انتخاب دوباره دونالد ترامپ افزود: معتقدم جو بایدن قادر به ایجاد اتحاد در میان آمریکایی‌ها نشده است.

به گزارش روز سه شنبه ایران اکونومیست، تارنمای نشریه آمریکایی نیوزویک با انتشار این خبر، نوشت: میت رامنی، سناتور ایالت یوتا آمریکا با انتشار مقاله ای در مجله «آتلانتیک» (چاپ واشنگتن دی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی)، درباره گزینه های سیاسی که مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری، با آن مواجه اند ابراز ناامیدی کرد و نوشت که وی مایل نیست تا شاهد حضور دوباره دونالد ترامپ درکاخ سفید باشد و درعین حال فکر نمی کند که جو بایدن توانسته باشد ملت آمریکا را متحد سازد.

در بخش دیگری از مقاله رامنی آمده است: جو بایدن  هنوز نتوانسته است  بیماری ملی مانند انکار، فریب و بی اعتمادی که در کشور ایجاد شده را درمان کند و از دیگر سو بازگشت دونالد ترامپ به کاخ سفید، این مرض و آشفتگی را نه تنها تقویت بلکه آنرا غیر قابل علاج خواهد ساخت.

بنابراین گزارش میت رامنی همچنین در مقاله خود کنگره آمریکا را نیز تکیه گاهی ناامید کننده و نامطمئنی  برای مردم آمریکا دانسته است.

رامنی که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲ از حزب جمهوریخواه عرصه را به رقیب دموکرات خود باراک اوباما باخت در این مقاله نوشت: کنگره آمریکا نیز در این میان بخصوص ناامید کننده است، نمایندگان منتخب مردم نیز در وضعیت بحرانی درکشور،  پشت گرمی مردم نیستند.

نیوزویک در پایان نوشت: اظهارات رامنی بیانگر نگرانی مردم آمریکا است که نه بایدن و نه ترامپ را بعنوان رئیس جمهوری بعدی آمریکا نمی خواهند، نظرسنجی جدید که توسط مرکز هاروارد، برای «مطالعات سیاسی آمریکایی» بین ۲۸ تا ۲۹ ژوئن (۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۱) به عمل آمد،  نشان داد که ۷۰درصد رای دهندگان آمریکایی خواستار حضور بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری نبوده و از هر ۱۰ رای دهنده آمریکایی نیز ۶ رای دهنده گفته اند که ترامپ نباید برای انتخابات ۲۰۲۴ اقدام کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کنگره آمریکا ، ایالات متحده آمریکا ، جو بایدن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کنگره آمریکا ایالات متحده آمریکا جو بایدن ریاست جمهوری میت رامنی جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی‌های عمومی بارها و بارها دچار اشتباه و گاف کلامی شده است به طوری که تحلیل رونوشت‌های کاخ سفید نشان می‌دهد که مشاورانش تنها در سال جاری دست کم ۱۴۸ بار مجبور به اصلاح گاف‌های او شده‌اند!

این تحلیل و بررسی که تارنمای خبری محافظه‌کار «دیلی کالر» مجری آن بوده است، پس از ارزیابی به این نتیجه رسید که بایدن در سال ۲۰۲۴ به ازای هر روز، بیش از یک بار گاف داده است. این تحلیل ۱۱۸ بیانیه، سخنرانی و نشست مطبوعاتی را شامل می‌شود که کاخ سفید رونوشت آن را منتشر و کارکنان دفتر ریاست جمهوری متعاقباً آن را اصلاح کردند.

به نوشته دیلی کالر، این اصلاحات طیف وسیعی از گاف‌ها از جمله اشتباهات غیرارادی (تلفظی، ارائه اطلاعات غلط و …) تا اضافه کردن کلمات و تغییر معنای کلی حرف‌ها را در بر می‌گیرد.

به عنوان نمونه، زمانی که باید در جریان یکی از سخنرانی‌هایش گفت که «همه آمریکایی‌ها علیه طرح نجات او رای دادند»، در حالی که باید می‌گفت «همه جمهوری‌خواهان»!

در مثالی دیگر، او گفته بود که «باید از هرگونه تهدید علیه دموکراسی دفاع کرد» در حالی که کلمه اصلاح‌شده در رونوشت کاخ سفید، این بود: «باید هرگونه تهدید علیه دموکراسی را شکست داد». رونوشت تنها یکی از سخنرانی‌های بایدن (نطق وضعیت کشور ماه گذشته)، ۱۳ اصلاحیه داشت!

از جمله گاف‌های غیرارادی می‌توان به ادعای «۷۵۰ میلیون آمریکایی (دوبرابر بیشتر از جمعیت واقعی آمریکا) واکسن کووید -۱۹ دریافت کردند» اشاره کرد. او همچنین به افراد مسن مبتلا به دیابت گفته بود «کهن‌سالان معلول»!

بایدن ۸۱ ساله هم‌اکنون مسن‌ترین رییس جمهور تاریخ آمریکاست و در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری امسال، در پایان دوره دوم ۸۶ ساله خواهد بود. نظرسنجی ماه گذشته نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد که ۷۲ درصد آمریکایی‌ها از جمله بیش از نیمی از دموکرات‌ها معتقدند که بایدن برای انجام وظایف رییس جمهوری، بیش از حد پیر است.

کد خبر 6094209

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم