Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول هاشم‌کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری درباره وضعیت اساسنامه فدراسیون گفت: مراحل اصلاح اساسنامه در حال بررسی است و امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسد. خوشبختانه پس از نشستی که صالحی‌امیری با مسئولان اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشت، نامه‌ای به فدراسیون ارسال شد که در آن تاکید شده روند بررسی اساسنامه مجددا از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جلسه مثبتی که رئیس  کمیته ملی المپیک با مسئولان UCI داشت فکر می‌کنم خیلی زود پاسخ نهایی در خصوص اساسنامه داده شود و  بیشتر از یک ماه طول نمی کشد. 

اساسنامه انتخابات فدراسیون دو چرخه سواری باید مورد تایید فدراسیون جهانی قرار بگیرد تا انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار شود. 

هاشم کندی گفت: دیدار مسئولان ورزش کشور با رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اتفاق خوبی بود که رقم خورد. امیدوارم این اتفاق کمک کند تا فدراسیون پس از مدت‌ها به ساحل آرامش برسد. متاسفانه یکسری کارها و حواشی در سالیان اخیر باعث شده بود تمام کارهای خوبی که اخیرا انجام شده است،اهمیتی برای فدراسیون جهانی نداشته باشد. هر چه می‌گفتیم که این اتفاقات مربوط به فدراسیون قبلی است و اکنون شرایط عوض شده، آن ها قبول نمی‌کردند و تمام وقفه‌ها هم به همین دلیل بود که باید راستی‌آزمایی شویم.

برخی از مفاد اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری مورد ایراد فدراسیون جهانی قرار گرفته و  این نهاد اجرایی خواستار شفاف سازی در این باره شده است. 

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت:  شاید ۹۵ درصد موضوع اساسنامه حل شده و تنها بخش جزیی مانده که باید آن هم حل شود. هر زمان که اساسنامه تایید شود خیلی زود مجمع فوق‌العاده تشکیل و کارهای مربوط به مجمع انتخاباتی را انجام می دهیم.

هاشم کندی از مهرماه سال گذشته توسط سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شده است، اما یه دلیل تایید نشدن اساسنامه فدراسیون توسط فدراسیون جهانی تاکنون انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید

هاشم کندی: اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری تایید نشده است

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شمشیر بازی فدراسیون دوچرخه سواری اساسنامه فدراسیون فدراسیون جهانی هاشم کندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست