Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-روز گذشته هوآوی به طور رسمی از سری گوشی‌های هوشمند نوا ۱۰ رونمایی کرد. نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو دو مدلی هستند که این سری را تشکیل می‌دهند. هوآوی نوا ۱۰ پرو اولین گوشی هوشمند در جهان است که سیستم دوربین جلو با دو ماژول را ارائه می‌دهد.

به گزارش فرارو، این ماژول‌ها سنسور‌هایی با وضوح ۶۰ و ۸ مگاپیکسل و با پشتیبانی از فوکوس خودکار را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سنسور اول از یک لنز بسیار عریض و سنسور دوم از یک لنز پرتره استفاده شده است. به دلیل تفاوت در فواصل کانونی و پردازش نرم افزاری، دوربین جلوی این گوشی بزرگنمایی تا ۵ برابر را ارائه می‌دهد.

این دو گوشی از تراشه اسنپدارگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین پشتی سه گانه متشکل از سنسور‌های ۵۰ مگاپیکسلی (با آرایش پیکسل RYYB و لنز واید)، ۸ مگاپیکسل (با لنز با زاویه دید فوق العاده) و ۲ مگاپیکسل (برای تجزیه و تحلیل عمق صحنه) استفاده می‌کنند.

هواوی نوا ۱۰ پرو با یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژ سریع ۱۰۰ واتی، وای فای 6E و اتصال NFC عرضه می‌شود. هوآوی نوا ۱۰ دارای صفحه نمایش کمی کوچکتر ۶.۶۷ اینچی، دوربین جلو با سنسور ۶۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض است. دوربین اصلی این گوشی کاملا مشابه نوا ۱۰ پرو می‌باشد. این گوشی هوشمند با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، سرعت شارژ ۶۶ واتی، NFC و وایفای 6E عرضه می‌شود.

هوآوی نوا ۱۰ با ضخامت ۶.۸۸ میلی متر و وزن ۱۶۸ گرم و نوا ۱۰ پرو با ضخامت ۷.۸۸ میلی متر و وزن ۱۹۱ گرم عرضه می‌شوند. پیش فروش این دو گوشی اکنون در چین آغاز شده و از ۸ جولای بصورت رسمی به فروش می‌رسند. هواوی نوا ۱۰ با پیکر بندی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. هواوی نوا ۱۰ پرو در دو نسخه عرضه می‌شود؛ پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه این گوشی با قیمت ۵۵۵ دلار و نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه آن با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد. این گوشی‌های هوشمند در آینده در بازار‌های جهانی با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری EMUI 12 عرضه خواهند شد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

کلیدواژه: ۸ گیگابایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟

امتداد - یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار آزاد می‌خواهد نرخ ارز مرکز مبادله را به سمت خودش بکشاند اما وقتی موفق نمی‌شود، کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، آلبرت بغزیان به ایسنا افزود: کاری که بانک مرکزی به‌درستی انجام می دهد، این است که با افزایش نرخ ارز در بازار غیر رسمی، نرخ مرکز مبادله تغییر خاصی نمی کند؛ این نشان می‌دهد که بانک مرکزی بازیچه قرار نگرفته و وارد بازی بازارسازها نشده است.

او درباره تاثیر حراج سکه در کنترل قیمت‌ها بیان کرد: اگر هدف بانک مرکزی کاهش قیمت سکه بوده، باید توجه داشت که این کار یک مسکن موقت است برای تاثیر در قیمت؛ لذا این امر باید به‌طور مرتب انجام شود یا اینکه به تعدادی سکه عرضه شود که دیگر بازار اشباع شده باشد.

البته همه این‌ها منوط به این است که نرخ ارز هم ثابت باشد.

این کارشناس اقتصادی اظهار کرد: قبلا برگزاری حراج‌ سکه برای این بود که طلا به سازندگان عرضه شود و آنها بتوانند زیورآلات تولید کنند، در مقایسه با زمانی که نفت فروخته می‌شد و بانک مرکزی طلا و دلار تحویل می‌گرفت و به بانک کارگشایی می‌داد که به سازندگان و تولیدکنندگان زیورآلات عرضه کند؛ این کار در میان‌مدت نمی‌تواند اثری داشته باشد که قیمت‌ها را بشکند و کسانی که سکه خریدند هم به امید سوداگری هستند یا اینکه دنبال حفظ ارزش پولشان هستند.

اختلاف بین ارز دولتی و غیر رسمی

بغزیان خاطرنشان کرد: تا زمانی که سوداگری است و بین ارز دولتی و غیر رسمی اختلاف وجود دارد، نباید انتظار داشته باشیم که ثبات اقتصادی ایجاد شود و طلا و دلار برای خرید واقعی باشند نه برای استفاده از فرصت‌ها و سوداگری؛ زیرا اختلاف ارز دولتی با بازار غیر رسمی جذاب است و با عرضه محدود هم نمی‌توان نرخ را شکست بلکه می توان در کوتاه مدت بر بازار اثر گذاشت و این امر را بارها آزمون کردیم؛ لذا باید این موضوع ریشه‌ای حل شود.

وی ادامه داد: برای مثال منطقی بود که در آستانه سفرهای نوروزی، میزان دریافت ارز مسافرتی را افزایش دادند که فرد تشویق نشود ارز را از بازار آزاد بخرد، اما تا زمانی‌که محدودیت باشد، هرچه هم سهمیه افزایش پیدا کند، از طرف دیگر صف ایجاد برای خرید ایجاد می شود و چون به اندازه تقاضا عرضه نمی‌شود، در حد همان چند روز التهاب بازار را کنترل می‌کند و این را نباید به‌عنوان یک برد در نظر گرفت.

این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد: کاری که بانک مرکزی به‌درستی انجام می دهد، این است که با افزایش نرخ ارز در بازار غیر رسمی، نرخ مرکز مبادله تغییر خاصی نکرد.

این نشان می‌دهد که بانک مرکزی بازیچه قرار نگرفته و وارد بازی بازارسازها نشده است.

بازار آزاد می‌خواهد نرخ ارز مرکز مبادله را به سمت خودش بکشاند اما وقتی موفق نمی‌شود، کاهش پیدا می‌کند. سال گذشته نرخ دلار به ۶۰ هزار تومان رسید اما به ۵۰ هزار تومان برگشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟