Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره معماری سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: مهمترین هدف حضور شهرداری اصفهان در نمایشگاه شهر هوشمند علاوه بر ارائه دستاوردهای خود استفاده از تجربیات دیگر شهرها و آشنایی با خدمات تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

محمدصادق منصوری حبیب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نمایشگاه شهر هوشمند، اظهار کرد: شهرداری اصفهان با ارائه دستاوردهای خود در زمینه هوشمندسازی امور شهری با مشارکت حوزه‌های مختلف خود اعم از معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی، فرهنگی، خدمات شهری، سازمان فاوا، اصفهان کارت، مدیریت پژوهش و اداره کل نوسازی و تحول اداری در این نمایشگاه حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در غرفه شهرداری اصفهان خدماتی از قبیل سامانه الکترونیک یکپارچه شهروندی و پرداخت الکترونیک، تعاملات با شرکت‌های دانش بنیان، پروژه‌های هوشمندسازی در زمینه‌های امور جاری شهرداری و سامانه‌ها ارائه شده است.

رئیس اداره معماری سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، یکی از اهداف حضور در نمایشگاه استفاده از تجربیات دیگر شهرها و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: در این راستا خدمات تخصصی سایر شهرها و شرکت‌های دانش بنیان بررسی و احصا شد، این مهم منتج به زمینه‌های همکاری و تعاملات خوبی شده است که به‌زودی نتایج آن در قالب گزارش ارائه خواهد شد.

کد خبر 586225

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر هوشمند شهر شرکت دانش بنیان کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت های دانش بنیان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان

مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: ایده جدیدی مطرح شده است که مرتبط با دیتا بروکر یا همان کارگزار داده‌ها برای اطلاعات شهرهای هوشمند است که این ایده در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان ارائه شده است.

روح الله شکرارا با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نزدیک به ۱۰ سال است که در حوزه حمل و نقل فعال هستیم و برای نخستین بار در این نمایشگاه ایده جدیدی مطرح شده که مرتبط با دیتا بروکر یا همان کارگزار داده‌ها برای اطلاعات شهرهای هوشمند است و این ایده در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان ارائه شده است.

وی افزود: بر اساس این ایده پس از امضای تفاهم‌نامه با کارفرما، داده‌ها در محیط قرنطینه پاک‌سازی و کیفیت آن‌ها ارزیابی می‌شود. بخشی از داده‌های حریم خصوصی همچون پلاک و موبایل، کد خواهند شد؛ در واقع این داده‌ها یک طرفه و غیر قابل بازگشت است و به معنای واقعی مخفی‌سازی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عصر پردازش سریع تصریح کرد: برای داده‌ها شناسنامه ایجاد خواهد شد و آن‌ها در فضای امن نگهداری می‌شود، البته کارگزار داده مسئولیت دریافت داده، نگهداری و پیدا کردن مشتری برای آن‌ها را به عهده دارد. در سند باکسینگ در صورت نیاز و تأیید کارفرما، بخشی از داده‌ها شبیه‌سازی و به‌صورت اولیه به مشتریان ارائه خواهد شد.

شکرارا خاطر نشان کرد: از سوی دیگر با افزایش جمع‌آوری داده، هم‌پوشانی و ارزشمند شدن آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد؛ زمانی که داده‌ها را دریافت می‌کنیم، مجوزهای امنیتی و آموزش‌های لازم همچون ایزو ۲۷۰۰۰ در حوزه امنیت و اطلاعات را در اختیار داریم و با رعایت اصول امنیت مورد نیاز نگرانی‌های سازمان و کارفرما از بابت واگذاری داده‌ها را برطرف می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر تمام افرادی که در این زمینه فعال هستند پا به میدان بگذارند، منفعت‌های بسیاری را برای همه مردم به‌دنبال دارد.

کد خبر 750060

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد