Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:09:41 GMT

بازگشت آنسامبل سیریا به زادگاهش پس از چهار سال

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۴۷۳۷

بازگشت آنسامبل سیریا به زادگاهش پس از چهار سال

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آنسامبل سیریا، ماکان صغیری تهیه‌کننده این آنسامبل درباره این کنسرت گفت: نخستین اجرای آنسامبل موسیقی بوشهری سیریا در بوشهر برگزار شد و امسال با گذشت چهار سال از فعالیت گروه و کنسرت‌های متعدد در شهرهای ایران، بار دیگر این آنسامبل در بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: در این کنسرت، آنسامبل سیریا قطعات آلبوم میزدوتایی و چند قطعه دیگر از جمله بمونی، بیچاره و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را اجرا خواهد کرد.

صغیری با اشاره به تعویق کنسرت سیریا در بندرعباس اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود کنسرت سیریا ۱۹ تیرماه در بندرعباس برگزار شود که به احترام زلزله‌زدگان این استان، کنسرتمان را در تاریخ دیگری برگزار می‌کنیم. 

کنسرت آنسامبل سیریا با حضور بهروز شریفیان، امیرحسین ماهینی، معین پاکباز، مهدی منفرد، فرشاد برنجی و مهدی ناصری به خوانندگی محمد لاریان، ۲۳ تیرماه در دو سانس ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ در تالار لیان شهر بوشهر به روی صحنه خواهد رفت. بلیت‌فروشی این کنسرت از امروز -سه‌شنبه (۱۴ تیرماه) ساعت ۱۶ در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، همنوازی یا گروه‌نوازی، همان نوازندگی هماهنگ جمعی است که در اصطلاح موسیقیایی به آن آنسامبل (Ensemble) گفته می‌شود. به عبارتی دیگر آنسامبل که به عنوان یک گروه موسیقی نیز شناخته می‌شود، گروهی از افراد است که موسیقی ساز یا آوازی را اجرا می‌کنند که معمولاً تمام گروه با یک نام مشخص شناخته می‌شوند.

برچسب‌ها بوشهر کنسرت موسیقی موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کنسرت موسیقی موسیقی بوشهر کنسرت موسیقی موسیقی آنسامبل سیریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت