Web Analytics Made Easy - Statcounter

برد با اختلاف بیش از 90 گل حتی در بازی فیفا هم غیرممکن به‌نظر می‌رسد اما در لیگ سیرالئون چنین اتفاقی افتاده است!

گالف اف‌سی با نتیجه 91-1 مقابل کوکیما به برتری رسید و لومبنو یونایتد با نتیجه 95-0 مقابل کاهولا رنجرز شکست خورد. این سرتیتر خبرهای ورزشی سیرالئون است!

طرفداری | به گزارش تلگراف، فدراسیون فوتبال سیرالئون تحقیقات خود درباره دو نتیجه عجیب لیگ سطح اول فوتبال این کشور را آغاز کرده است چرا که پیروزی در یک مسابقه فوتبال با اختلاف 90 گل و 95 گل، عملا غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فدراسیون فوتبال سیرالئون تحقیقات از داوران و بازیکنان حاضر در این دو مسابقه را شروع کرده و بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرده است:

در قبال هر شکلی از تبانی و دخالت در تعیین نتیجه بازی‌ها، هیچ تحملی نشان نمی‌دهیم. 

این دو نتیجه، در زمره پرگل‌ترین مسابقات رسمی تاریخ فوتبال هستند. گفته می‌شود پرگل‌ترین نتیجه تاریخ فوتبال در فوتبال ماداگاسکار و در سال 2002 رقم خورد؛ جایی که آاس آدما مقابل اس‌او امیرین با نتیجه 149-0 به برتری رسید. بازیکنان تیم بازنده به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری، گل‌به‌خودی می‌زدند. 

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری شباب الاهلی در خانه العین

تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت‌اللهی در خانه العین پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت‌اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند.

برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد.

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

 

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا