Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوایز متعددی به نام بزرگان قلم برای پاسداشت نویسندگان در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. امسال در روز قلم فکر می‌کنم این روز را باید با رهانیدن قلم صاحبان اندیشه از ننوشتن پاس بداریم.

چرخش قلم بر کاغذها هرچه که می‌خواهد باشد مصافی برای دستیابی به حقیقت ایجاد می‌کند. این فقط خصوصیات نسلی چند دهه قبل ایرانیان نیست بلکه برای نسل امروز هم یافتن راه و مسیر درست از لابلای سطور و پرسشها و پاسخها میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر در گذشته نه چندان دور ورودی‌های ذهنی افراد یک نسل به عنوان مثال صد واحد درروزبود، این روزها در دورانی که زمان‌ها کوتاه و فضا دچار از جاکندگی شده، ورودی‌های ذهنی به طور غیرقابل تصوری افزایش یافته است. در این میان در عصر مجازی، برای غلبه روشنگری در پساحقیقت چاره‌ای جز رهانیدن قلم‌ها برای نقش بندی بر صفحات نیست.

آنانی که به نام خود می‌نویسند متعهدانه پای نوشته‌های خود می‌ایستند. نباید برخلاف جهت حرکت کنیم. از سخت‌گیری بی‌مبنا و یا مبناساخته و همچنین محدودسازی برای متن‌های نوشته شده‌ای‌ که به فیلم، کتاب، مقاله و.‌.. تبدیل می‌شوند بپرهیزیم. این چنین است که قلم می‌تواند جامعه را به آرامش برساند.
این روز را به تمامی اهل و صاحبان قلم تبریک گفته و آن را پاس می‌داریم.

کد خبر 1648253

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اهل قلم نویسنده علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به درخواست غیرقانونی و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی، گفت: مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجدداً تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

وی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 747647

دیگر خبرها

  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند