Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@09:51:51 GMT

وضعیت کم‌تحرکی و اضافه وزن «وخیم» است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۵۷۴۹

وضعیت کم‌تحرکی و اضافه وزن «وخیم» است

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه خبرهای تلخی از افزایش بیماری‌های ناشی از کم تحرکی و اضافه وزن در کشور به گوش می‌رسد، گفت: ابعاد کم تحرکی به میزانی گسترده است و تا زمانی که رئیس جمهور محترم و انقلابی شخصا نسبت به کم تحرکی ملی ورود نکنند، اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.

به گزارش ایران اکونومیست، افشین ملایی در نشست با روسای انجمن ها و کمیته‌های فدراسیون ورزشهای همگانی با تاکید بر این که توسعه و گسترش ورزش همگانی بین مردم نیازمند عزم و حمایت ملی است، اظهار کرد: در دو سالی که مسئولیت فدراسیون را برعهده داشته ام با تمام توان تلاش کرده‌ایم حساسیت ها نسبت به تندرستی مردم ایران را در بین مسئولان بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای ما هیچ چیز مهمتر از تندرستی مردم ایران نیست و وظیفه خود می دانیم در این راستا با تمام قدرت رو به جلو حرکت کنیم اما واقعیت این است که یک فدراسیون نمی‌تواند به تنهایی و بدون حمایت و پشتیبانی دولت و وزارتخانه های مرتبط وظیفه خطیر تامین تندرستی و نشاط ۸۵ میلیون ایرانی را به سرانجام برساند.  

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با تاکید بر این که باید عزم ملی برای مقابله با کم تحرکی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: تنها فدراسیونی هستیم که طبق وظیفه ذاتی برای تندرستی و نشاط مردم ایران تلاش می کنیم، شاید ما نیز می توانستیم زیر سایه ورزش قهرمانی به امور جاری خود بپردازیم و کنار گود باشیم اما به میدان آمده ایم و با تمام توان و قدرت برای خدمت به مردم ایران تلاش خواهیم کرد.  

وی همچنین همراهی موثر و حمایت جدی وزارت ورزش را لازمه حرکت ورزش همگانی دانست و گفت: انتظاری که از وزارت ورزش داریم زیاد است و با وجود تلاش های صورت گرفته انتظار داریم حمایت این وزارتخانه از فدراسیون بیش از پیش باشد چرا که کارهای بزرگی در فدراسیون ورزش‌های همگانی صورت گرفته است و قطعا باز هم در وسط میدان خواهیم بود اما در تامین تندرستی و نشاط مردم بسیار عقب هستیم.

ملایی با بیان این که زمانی موفق هستیم که بیش از ۷۰ درصد مردم ورزش کنند، بیان کرد: خبرهای تلخی از افزایش بیماری های ناشی از کم تحرکی و اضافه وزن در کشور به دستمان می‌رسد که شرایط را وخیم کرده است، انتظار ما این است که همه نهادها و سازمان ها به کمک ما بیایند تا میزان آمارهای نامطلوب کاهش یابد اما واقعیت این است که وضعیت تندرستی و مشارکت همگانی مردم در ورزش خوب نیست و نیاز به کار جهادی و ملی داریم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه راه پرچالشی را در پیش داریم و حمایت از فدراسیون باید تقویت شود، گفت: تقابل با جبهه کم تحرکی به تنهایی دشوار است اما با قدرت به جلو می رویم و طرح ها و برنامه های خودمان را به اجرا در خواهیم آورد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: افشین ملایی ، فدراسیون ورزش‌های همگانی ، رئیس جمهور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: افشین ملایی فدراسیون ورزش های همگانی رئیس جمهور فدراسیون ورزش های همگانی مردم ایران کم تحرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است

به گزارش همشهری آنلاین، او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)

بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.

او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند. کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی است که در آن افراد غیریهودی حق رأی ندارند.

کد خبر 847291 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تصادف

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است