Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@12:50:59 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ تیرماه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۵۷۶۸

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ تیرماه

در این بسته خبری از کاهش ۶۰ درصدی ساخت‌وسازهای غیرقانونی در شهمیرزاد تا تحقق ۱۳ درصدی بودجه شهرداری مهدیشهر و خطر در کمین شهروندان بیرجندی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۰ درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی خراسان جنوبی مزاحمت تلفنی است

علی حیاتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: تعداد تماس‌های برقرار شده با این آتش‌نشانی از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۴۹۴ مورد اعلام شده که ۷۰ درصد آنها مزاحمت بوده است.

کاهش ۶۰ درصدی ساخت‌وسازهای غیرقانونی در شهمیرزاد

شعیب رضایی، شهردار شهمیرزاد گفت: بر اثر افزایش جرایم مربوط به ساخت و سازهای غیرقانونی، طی هشت ماه گذشته ساخت و ساز غیرقانونی در شهر هدف گردشگری شهمیرزاد نسبت به سال ۱۴۰۰ و ۹۹ به میزان ۶۰ درصد کاهش یافت.

‌تحقق ۱۳ درصدی بودجه شهرداری مهدی‌شهر

علیرضا شربتدار، شهردار مهدی‌شهر گفت: ۱۳ درصد برابر با ۷۰ میلیارد ریال از تعهد درآمدزایی شهرداری مهدی‌شهر طی سه ماه امسال با برنامه‌ریزی‌های هدف‌مند و کارشناسی محقق شد.

۳۰ میلیارد تومان هزینه آسفالت معابر میبد

مجید بهارستانی، شهردار میبد گفت: از زمان شروع به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر تاکنون ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری صرف هزینه آسفالت معابر و مسیرها در محلات مختلف شهر شده است.

نجات بافت تاریخی با مشارکت کسبه مهدی‌شهری

علیرضا شربتدار، شهردار مهدی‌شهر از برنامه‌ریزی برای نجات بافت تاریخی این شهر با مشارکت کسبه و بازاریان مهدی‌شهری خبر داد.

خط‌کشی ۴۵ کیلومتر از از خیابان‌های شهرکرد

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: تا کنون ۲۳۸ میلیون تومان بودجه در پروژه خط‌کشی خیابان‌ها صرف شده و ادامه اجرای این عملیات نیازمند اعتبار است.

خطر در کمین شهروندان بیرجندی

حیاتی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: بافت قدیمی در برخی از محلات شهر خطر جدی برای ساکنان این مناطق محسوب می‌شود و برخی ساختمان‌های قدیمی که ایمنی لازم را ندارند محلی برای دپوی ضایعات هستند.

کد خبر 586237

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسته خبری شهرهای ایران شهرهاي ايران آسفالت معابر تصادفات رانندگی تماس تلفنی مزاحمت تلفنی تحقق بودجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا