Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات منابع مالی و ارزی پتروشیمی دهدشت با برنامه ریزی‌های انجام شده بزودی برطرف و تامین اعتبار خواهد شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف روز سه شنبه پس از بازدید از پتروشیمی دهدشت طی نشستی در محل این کارخانه اظهارداشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده مشکلات تامین منابع مالی این پروژه به جد پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به پیشرفت ۳۰درصدی این پروژه، بیان کرد: مشکلات برق این طرح با برنامه ریزی از سوی وزارت بصورت پایدار تامین خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز در این نشست گفت: ۱۲۲ میلیون ارزش سرمایه گذاری این طرح است که تاکنون ۸۰۰ میلیارد هزینه شد.

حسن نشان زاده افزود: پیش بینی می‌شود این طرح در سال ۱۴۰۳ راه اندازی و تولید تجاری داشته باشد.

پروژه پتروشیمی دهدشت یکی از زنجیره‌های با ارزش هلدینگ خلیج فارس است که به خاطر طولانی شدن روند اجرا، ادامه طرح نیاز به توسعه و کمک همه جانبه دارد.

پتروشیمی دهدشت به شرکت‌های پایین‌دستی بیدبلند و پتروشیمی گچساران مرتبط می‌باشد و در این چرخه بسیار با اهمیت است.

در حال حاضر ۵۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند که ۷۰ درصد آن‌ها را نیرو‌های بومی تشکیل می‌دهند.

عملیات اجرایی ساختمان‌های صنعتی و دیوار‌های حائل پتروشیمی دهدشت اجرا شده و روند اجرایی طرح با سرعت خوبی در حال اجرا است.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار در دشت کلاچوی دهدشت به زمین زده شد.

پتروشیمی دهدشت با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن مواد پتروشیمی و اشتغالزایی ۲۴۰ نفر قرار بود پس از یک هزار روز به بهره برداری برسد.

ساخت پتروشیمی دهدشت در کهگیلویه و بویراحمد در سه فاز پیش بینی شده است.

کارخانه پتروشیمی دهدشت در دشت چهار هزار و ۵۰۰ هکتاری «کلاچو» در پنج کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پتروشیمی دهدشت برنامه ریزی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر

معاون اجرایی رئیس جمهور از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور عصر امروز به همراه برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت.

محسن منصوری در این بازدید که معاون هلدینگ خلیج فارس حضور داشت بر تسریع در روند اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: دولت نسبت به تکمیل و بهره برداری از طرح‌های بزرگ اقتصادی با پیشرفت فیزیکی بالا اهتمام جدی دارد و این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار دولت است.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت سال 1386 در دشت کلاچوی کهگیلویه با حضور محمدرضا باهنر نایب رئیس اول وقت مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد اما روند احداث این طرح به صورت لاک پشتی پیش رفت تا اینکه در دولت سیزدهم روح تازه‌ای در کالبد نیمه جان این پروژه افتاد.

روند ساخت پتروشیمی دهدشت به عنوان یکی از طرح های کلان صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم متحول شد به طوری که در طول کمتر از 2 سال پیشرفت فیزیکی آن به 42 درصد رسیده است.

به گزارش تسنیم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین از پروژه در دست اجرای آبرسانی به شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر بازید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران