Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت امدادرسانی به مردم و زلزله‌زده استان هرمزگان را در دستور کار قرار داده است.

اخبار شرکت‌ها: علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت امدادرسانی به مردم عزیز و زلزله ‌زده استان هرمزگان را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت ملی مس در گام نخست و با هدف کمک به تامین نیازهای ضروری مردم در مناطق زلزله زده کمک  30 میلیارد ریالی را تصویب کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: همچنین با استقرار موکب و گروه جهادی شرکت مس برنامه ریزی برای اهدا و توزیع کمک‌های غیر نقدی در قالب ملزومات بهداشتی، غذایی، پشتیبانی و پوشاک به این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام حادثه غرق شدگی یک بانوی ۵۶ ساله در استخر خانگی در اصفهان نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پی از امدادهای اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.

براین اساس همچنین در پی گزارشی از حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان دو دختر ۱۵ ساله، نیروهای فوریت پزشکی با محل حادثه اعزام شدند و دومصدوم را پس از احیا به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان