Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم اکبری گفت: در پی گزارش‌های شهروندان و همچنین مشاهدات نیرو‌های شهرداری مبنی بر فعالیت ۴ انبار غیر مجاز جمع آوری ضایعات و رعایت نکردن موارد بهداشتی اقدامات لازم در خصوص پلمب این انبار‌ها با دستور مراجع قضایی صادر شد و نسبت به پلمب آن اقدام شد.

او گفت: کارشناسان شهرداری اقدام به صدور اخطاریه برای رفع معضل کرده که متاسفانه هیچ گونه اقدامی در این خصوص انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۷ شیراز گفت: با توجه به اینکه این انبار‌ها در محل سکونت شهروندان فعالیت داشتند به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی تهدیدی علیه بهداشت عمومی به دنبال داشت که به دلیل دپوی حجم انبوهی از پسماند‌ها موجب انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات موذی و جوندگان در منطقه نیز شده بود.

به گفته اکبری، بسیاری از افراد معتاد متجاهر نیز با حضور در کوچه‌ها و با پاره کردن کیسه‌های زباله پسماند‌های خانگی اقدام به جمع آوری ضایعات شیشه و پلاستیک کرده که رفتار اغلب آن‌ها خواه ناخواه باعث کثیف شدن محیط نازیبایی در کوچه‌ها و همچنین پخش شدن زباله‌ها و تجمع حشرات نیز می‌شوند که این اقدام نیز باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است که با تماس با مرکز ۱۳۷ خواستار پیگیری و رفع این معضل هستند.

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: متاسفانه در بسیاری از خیابان‌ها شاهد سرقت تاسیسات و دریچه‌های فاضلاب هستیم که این اقدام خطراتی نیز برای شهروندان به دنبال خواهد داشت و برخی از انبار‌های غیرمجاز نیز اقدام به خرید غیرقانونی این اموال سرقتی از افراد متجاهر کرده که پیگیری‌های لازم در این خصوص نیز در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری منطقه هفت شیراز پلمب انبارهای غیرمجاز فروش ضایعات انبار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم